menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Rádio_FM

3840 príspevkov
Andy (neregistrovaný, 95.102.69.xxx)
Andy (neregistrovaný, 95.102.69.xxx)
07.06.2009 20:45
0
0
Uboot

keby som ja alebo aj biscuit alebo LuboTS napisali nieco k veci tak ty nas tak dojebes ze mozme ist.... no vies ty asi najlepsie kam nas vzdy posielas...

Miro (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
Miro (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
07.06.2009 20:30
0
0
Mbfin

Zruste tuto diskusiu,prosim.

IK§€® (neregistrovaný, 78.98.28.xxx)
IK§€® (neregistrovaný, 78.98.28.xxx)
07.06.2009 19:37
0
0
biscuit Uboot

Ved si dohodnite niekde rande a poriadne si to rozdajte:-)

Uboot (neregistrovaný, 78.98.41.xxx)
Uboot (neregistrovaný, 78.98.41.xxx)
07.06.2009 13:33
0
0
:-(

keď myslíš, ale možno by si ty ani necekol...a bavím sa skôr ja, ty chudák určite nie, ty si tu stále chodíš len niečo dokazovať. Mňa sa nezbavíš, keď budeš písať normál pohoda, ale ako začneš s tvojou skupinkou prevolených tu vypisovať bludy, hneď máš moju reakciu... Teším sa... Tvoj Uboot

biscuit (neregistrovaný, 195.113.65.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.65.xxx)
06.06.2009 15:30
0
0
:)

Budem si musiet pohovorit s panom primarom, aby ti tie vychadzky zakazal. Inak sudiac podla tvojich prispevkov, to hulenie a grcanie ide tebe asi daleko lepsie. A to je uz definitivne moja posledna rekacia na teba. Si len obycajna zakomplexovana troska, ktora si potrebuje dokazovat nieco na tomto fore! Tak si urob dobre chudacik, ja sa na tvojich prispevkoch neskutocne bavim.Ale stretnut ta osobne, tak uz by si si tuna nikdy ani necekol!

Uboot (neregistrovaný, 78.98.41.xxx)
Uboot (neregistrovaný, 78.98.41.xxx)
06.06.2009 14:49
0
0
keksíček, zákusoček, biscuitík

Ja využijem zase situáciu, v čase kedy si pekne zhulený a niekde dogrcaný zo študentskej chlastačky...niekde v plzni. Sa uvedom ty horalka , tatranka, mila alebo možno aj kávenka! Nie len ty si si niečo niekde naštudoval na nete, vieš podaktorí o čom si ty len čítal a počul a potom o tom píšeš, v danej dobe žili a pracovali, kým si ty možno otáčal stránky šlabikára. Ak náhodou nie, nesnaž sa tu niekomu vnucovať tie svoje zavzdušnené teórie aj s tými tvojími "ceplými riťami" alias tvojím pritakávačským komandom kde zárukou je hranie kvalitných hitov! Chceli by ste sa na všeličom prižiovať ako paraziti, ale vy na to nemáte! Váš Uboot

biscuit (neregistrovaný, 195.113.65.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 195.113.65.xxx)
06.06.2009 13:59
0
0
@all

Vyuzijem situaciu, pokial Ubootziacik nedostane zas vychadzku z liecebne :)
Bianko, to co pises su totalne bludy, ROCK FM bolo pocuvanejsie nez Fun az do 3/2003, ked ho Fun prvykrat v historii predbehlo. V tom case uz ale bolo najpocuvanejsie sukromne radio Expres, ktory vzal najviac posluchacov prave Rock FM, takze prerod na _FM bol logickym a velmi vitanym krokom. SRo jednak nevedel v tom case robit komercny program a naco aj, ked v tom case tu uz bolo more komercnych hitovych radii. Od roku 2000, ked Fun nasadilo ten "progresivny" format, tak sa permanentne prepadalo a tusim v 2/2001 ho predbehla este vtedajsia Koliba, v tom case sa uz meniaca na Okey. Z toho dovodu Fun zrusilo Fun Master Mix a Club Lab a nahradilo ich Telefunom. No a v hudbe tiez poriadne "vymaklo". Vo vysielani sa dostali do vysokych rotacii napr. Kylie Minogue ci J.Lo. Ale az dalsi vyraznejsi pokles a prepad az za Expres prinutil Fun vzdat sa toho percenta alternativnej hudby.
Inak prave taky mis-mas format medzi klasickym mainstreamom a alternativou ako kedysi Fun a teraz cesky Expres je dost nestastne riesenie, lebo oslovi este uzsiu skupinu ludi nez alternativny format. To dokazuje aj pocuvanost v Prahe, kde je Expresradio stale daleko za cisto alternativnym Radiom 1 a keby CRo4 Wave nezmizol z terestrickeho vysielania, tak je i za nim.
Takyto format ma tradiciu v UK, kde napr. BBC R1 hra velmi podobne, ale u nas to asi fungovat nebude. Pre typickych po hitoch hladnych polsuchacov je to prilis alternativne, pre zarytych undegrounderov zas prilis komercne.
Apropo sucasne nastavenie _FM ma daleko vacsiu sancu na uspech nez to pred poslednymi zmenami. _FM hra momentalne vyrazne odlisne od komercnych radii, ale ta aktualna hud.dramaturgia cez den neodradi posluchacov, ktori neznesu "tazky underground a hud.experimenty"
Ps. Matej-velmi kvalitny prispevok, kiezby takychto diskutujucich tu bolo viac. :)

Andy (neregistrovaný, 95.102.69.xxx)
Andy (neregistrovaný, 95.102.69.xxx)
06.06.2009 10:33
0
0
Bianko

pocuj ty nechces zalozit nove radio s prespekulovanym hovorenym slovom a s nosom na nove dynamicke hity ? lebo co sa tyka teorie si BOSS ale ci by si to nechcel dat aj do praxe...
keby ano hlasim sa ako spolocnik teba ako majitela :-)))

Bianko (neregistrovaný, 87.197.18.xxx)
Bianko (neregistrovaný, 87.197.18.xxx)
05.06.2009 23:21
0
0
Rock FM bolo počúvané

To máš pravdu, Rock FM bolo najpočúvanejšie hudobné rádio vôbec na našom trhu v tej dobe. Lenže to je verejnoprávna služba, preto to nespomínam tak, ako spomínam Fun radio, ktoré je súkromné rádio.

To že prepadalo Fun radio, by sa stalo tak či tak, pretože tu prišiel neprekonateľný Expres, ktorý zobral veľkú časť rádiového éteru. To mi už nemôžeme vedieť, či by Funko upadalo ešte viac, keby si zachovalo svoj progresívny ráz, alebo nie. Alebo dokonca by predbehlo Rádio Slovensko, a ocitlo by sa tak na druhom mieste vrámci všetkých rádii na Slovensku. Ktohovie.

Myslím si však, že Expres by nikdy nepredbehli, nech by si aj zachovali progresívny formát. To je o tom nekonečnom dopravnom servise, to som už spomínal nižšie. Toto expresácke rádio sa akosi stále nedá predbehnúť, a dlhú, predlhú dobu to tak ešte bude.

To by niekto musel prísť s prevratnou myšlienkou vytvoriť rádio, ktoré by udávalo trendy nielen v hudbe, ale aj v hovorenom spíkerskom slove. Čiže niečo na ten spôsob ako bolo progresívne Fun radio. A tým pádom by zobralo väčšinu z pomyselného koláča počúvanosti.

Tiež by však toto nové rádio bolo nútené vysielať donekonečna dopravný servis, čo najaktuálnejší, najlepšie každú pol hodinu, aby sa stalo najpočúvanejšie na celom slovenskom trhu. Inak by to len veľmi, ale veľmi ťažko išlo. Tomu verte, že to je tak.

Rádio_FM si vážte všetci, čo to teraz budete čítať, že ho vôbec máme. Aj keď opakujem, že to nie je úplne to, čo bolo progresívne Fun radio. To už musíte cítiť z ich vysielania. Pretože okrem komerčnej alternatívy sa tam hrá aj nekomerčná alternatíva, a tú Fun radio v princípe nehralo, alebo ju hralo len vo veľmi špeciálnych reláciach na to určených - Fun Muster Mix, Music Files, Club Lab. Takže berte to na vedomie.

Aj preto má _FM nízku počúvanosť, že sa úplne nechcelo pridŕžať progresívneho formátu Fun radia, ktoré za celú dobu svojho progresovania udávalo najkvalitnejšie hudobné trendy, malo takzvaný "nos na hity", čiže nos na tie najlepšie, najmodernejšie a najdynamickejšie hity. A nie nos na žiadne nevkusné kaleráby ako to má momentálne najpočúvanejší Expres.

A v neposlednej rade takisto malo Fun radio prešpekulované moderované slovo, ktoré sa nikdy neopočúvalo, a s tým súvisiace vynikajúce programové bloky a relácie: Kokoriko, Muzikola, Let´s Fun, Tele Fun, Anti Fun, Stará natoč gramofón, Dance hits, Party Fun, To najlepšie z hudby, Nay Top Fun,...

LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
05.06.2009 22:50
0
0
@Bianko

Keď už spomínaš tú históriu počúvanosti, môžeš si pozrieť že Fun rádio keď prešlo z klasického hitového formátu na progresívny tak takmer neustále klesalo. Tam nájdeš odpoveď na to že tých pár rokov progresívnej hudby nebolo z pohľadu počúvanosti nič z čoho by mali majitelia rádiá radosť. A ináč najpočúvanejšie hudobné rádio bolo v histórii Rock FM, neskôr Expres ale nechce sa mi hľadať kedy a či vôbec niekedy Funko. A keďže táto téma by mala byť o _FM, buďme radi že tu máme toto rádio ktoré vie že nebude mať nikdy veľkú počúvanosť a napriek tomu existuje. A dúfajme že nepríde také vedenie SRo ktoré povie že _FM tu miesto nemá. Má a to čo robí FM si nijaké komerčné rádio na Slovensku dovoliť nemôže. Prípad Funka ktoré sa neustále prepadaválo je toho jasným dôkazom.. A ešte niečo, asi nie je správne aby si tu kohokoľvek nútil aby tu verejne písal svoj vek, to si môžete vybaviť v mailoch ak budete chcieť..

Bianko (neregistrovaný, 87.197.18.xxx)
Bianko (neregistrovaný, 87.197.18.xxx)
05.06.2009 22:25
0
0
Rok 1990 do toho nepleť

Andy si ty ale trdielko, rok 1990 do toho absolútne nesmieš pliecť. Keď bolo Funko jediné súkromné rádio na Slovensku vtedy, tak sa počúvanosť za takýchto okolností ani nerátala, keďže nemalo Fun radio iného konkurenta. To je logické, nemalo by vtedy význam počítať s nejakou počúvanosťou, keď nemali priameho konkurenta. Boli vtedy jediný (prvý a posledný) na trhu vrámci súkromného rozhlasového priestoru.

Ale už keď prišli ďalšie súkromné rádia, tak potom sa už počúvanosť mohla začať počítať vrámci tých súkromných rádii. Rozumeno?

Andy musíš byť veľmi ešte mladý, neskúsený, keď takto rozmýšľaš. Ale je mi to sympatické. Aj ja som asi tak existoval a zmýšľal, keď som mal toľko rokov, čo ty teraz. Ibaže by som ti "krivdil", a mal by si teraz viac rokov ako ja, dokonca? Hm?

Andy (neregistrovaný, 95.102.69.xxx)
Andy (neregistrovaný, 95.102.69.xxx)
05.06.2009 22:05
0
0
Bianko

ved ja som si na zaciatku myslel ze ty myslis to obdobie okolo roku 1990 ako zacinalo to mi aj dava logiku ze boli najpocuvanejsie sukromne radio ked boli jedini a nie rok 2000

Andy (neregistrovaný, 95.102.69.xxx)
Andy (neregistrovaný, 95.102.69.xxx)
05.06.2009 22:04
0
0
Bianko

tak prečo ju požadujes odomna co sme kamarati alebo co si o mne myslis ? sa uvedom...
noo jasne ze bolo najpocuvanejsie sukromne radio ved aj bolo prve sukromne radio tak to hadam dava logiku že určity cas bolo najpocuvanejsie kedze určity cas bolo aj jedine sukromne radio... či ?

Bianko (neregistrovaný, 87.197.18.xxx)
Bianko (neregistrovaný, 87.197.18.xxx)
05.06.2009 22:00
0
0
O Funku viem z ich vysielania

Analýzu som nikdy nerobil. O tom, že Fun radio bolo v istom čase najpočúvanejšie súkromné rádio na Slovensku viem priamo z ich vysielania, z ich upútavok, jinglov, reklám. Na to som sa nemusel dívať na analýzu, aby som to vedel.

Lenže neviem, kde si bol vtedy ty. Buď máš naozaj málo rôčkov, alebo si vtedy nepočúval hudobné rádia, alebo ti tento fakt jednoducho unikol.

Andy (neregistrovaný, 95.102.69.xxx)
Andy (neregistrovaný, 95.102.69.xxx)
05.06.2009 21:45
0
0
Bianko

tak tu analyzu si mozes urobit sam, ako sam seba sam to poznas nie ???

Bianko (neregistrovaný, 87.197.18.xxx)
Bianko (neregistrovaný, 87.197.18.xxx)
05.06.2009 21:38
0
0
Veď ďakujem za to uznanie

Tak to som rád, že si mi dal za pravdu. Ja nemám dôvod zavádzať poslucháčov, to by som si nedovolil. Vidíš, keď už si bol taký premúdrený, dávno si si to mohol zistiť, a nečakať na môj pokyn, že práve na tejto stránke máš dôkaz.

Prezradíš mi už konečne koľko máš rokov? Ja ťa potom zhodnotím, ako sa správaš s ohľadom na svoj vek.

Ale som rád Andy, že si mi dal za pravdu. To som rád. Ešte sa z nás stanú veľkí kamaráti, čo povieš? Takéto problémy, spoločné, ale i menej spoločné názory a pohľady na dané veci ľudí zbližujú, no nie je tak?

Teraz môžeš ľuďom verejne napísať, v ktorom období, v ktorých rokoch bolo napočúvanejšie súkromné rádio Funko, v ktorom Okey, ako to bolo s verejnoprávnymi rádiami, a podobne. Urob nám kompletný pohľad na vývoj rádii na Slovensku, hlavne tých celoštátnych. To by si pre nás mohol urobiť, čo povieš? Daj si na tom záležať. Keď to budeš mať hotové, tak to tu uverejni. Teším sa na to.

Andy (neregistrovaný, 95.102.69.xxx)
Andy (neregistrovaný, 95.102.69.xxx)
05.06.2009 21:29
0
0
Bianko

nooo OK tak sa VÁM ozivam že som to nasiel a podstate hej mas pravdu :-)))

Bianko (neregistrovaný, 87.197.18.xxx)
Bianko (neregistrovaný, 87.197.18.xxx)
05.06.2009 21:21
0
0
Dôkaz máš priamo na tejto web stránke

Zdá sa mi Andy, že máš veľmi málo rôčkov, lebo sa snažíš byť za každú cenu zaujímavý, a správaš sa detinsky. Pozri sa na položku počúvanosť na tejto webovej stránke, a pozri sa na priebeh jednotlivých rokov. A choď aj poriadne dozadu, aj o celú desiatku rokov.

Tam si zistíš, ako to bolo s počúvanosťou rádii vrámci celého Slovenska. Ako to bolo so súkromnými, hudobnými či verejnoprávnymi rádiami vrámci celého štátu. Tam zistíš, ako to vlastne bolo. Tam máš tie tvoje dôkazy, ktoré tak chceš, a ktorými sa tak stále oháňaš.

V niektorých rokoch bolo najpočúvanejšie súkromné rádio aj Okey, v niektorých rokoch zasa Fun radio. A tak sa ti to pekne prestrieda. Z verejnoprávnych rádii to boli zasa Rádio Slovensko a hneď za ním Rádio Rock FM. Inak Rock FM bolo ešte počúvanejšie než Fun či Okey, ale to je verejnoprávne rádio, opakujem ti.

Takže sa tam pozri, a potom už vypisuj, čo len chceš. Tam máš dôkaz. To už nepotrebuje komentár.

Andy (neregistrovaný, 95.102.69.xxx)
Andy (neregistrovaný, 95.102.69.xxx)
05.06.2009 21:10
0
0
Bianko

koksoooo to co je ??? to akokeby som pisal tlačove spravy z TASR ze zavadzam obyvatelov alebo ze pisem poplasne spravy :-)))))
a ty mas nejaky dokaz ze nezavadzas ? a co komu sa mam ozvat Vam to je kto ? TY a ??? :-)))) ste tu teda riadna mafia ked sa mam VÁM ozvat jaaaaaj riadna haluz toto

Bianko (neregistrovaný, 87.197.18.xxx)
Bianko (neregistrovaný, 87.197.18.xxx)
05.06.2009 21:05
0
0
To nie sú urážky

To nie sú urážky Andy. Nezdalo sa mi, že by si si s nami normálne písal. Nemáš právo vypisovať, že Funko nebolo najpočúvanejšie. Najprv si zisti pravdu, až potom hovor. Lebo zavádzaš poslucháčov na tomto fóre.

Ja ľudí neurážam, to si mal zlý pocit. Slovo mudrlant nie je urážka. Len sa mi zdalo, že chceš byť za každú cenu zaujímavý, a hovoriť takzvanú pravdu, ale to len tvoju pravdu, a tvoj pohľad na vec. Realita je niekde inde. Koľko máš rokov Andy, ak sa smiem opýtať, keď tu takto vypisuješ?

Keď mi neveríš, zavolaj si, alebo napíš do Fun radia, oni ti povedia, ak budú mať na teba čas alebo chuť, či boli najpočúvanejší v istom období, alebo v istom rozpätí rokov. To mohlo byť aj zo tri roky, kľudne aj väčšie obdobie. Na Slovensku vtedy bolo viac hudobných a komerčných rádii, ktoré Fun radiu konkurovali. Preto sa Funko mohlo právom hrdiť prívlastkom najpočúvanejšie súkromné a hudobné rádio na Slovensku.

Zisti si, v ktorých rokoch to bolo. Rádio Koliba nebolo najpočúvanejšie, bolo niekde za ním. Ani Rock FM nebolo najpočúvanejšie. Takže tak. Zisťuj si. Keď to zistíš, tak sa nám ozvi, ako si dopadol. Ale hovor len pravdu, nič len pravdu. K tomu nech ti Boh pomáha.

Andy (neregistrovaný, 95.102.69.xxx)
Andy (neregistrovaný, 95.102.69.xxx)
05.06.2009 20:14
0
0
Bianko

a inak mohol by si si odpustit tie urazky na moju osobu ja s tebou normalne pisem... a rad by som aj s Ubootom ale ako vidim s nim sa neda lebo ma stale somnou aj s ostatnymi nejakym problem

Andy (neregistrovaný, 95.102.69.xxx)
Andy (neregistrovaný, 95.102.69.xxx)
05.06.2009 20:11
0
0
Bianko

tak hlavne ze si si ty isty svojimi informaciami ja som myslel ze ty myslis rok 1990 a teda obdobie kedy bolo jedine sukromne radio na SR a teda bolo aj najpocuvanejsie komercne radio na SR a nie rok 2000 ako ty to vobec netusim kde vtedy bolo ale snad ty vies...
inak mozem vediet odkial mas teda to zistenie ze v roku 2000 alebo okolo toho roku bolo najpocuvanejsie komercne radio Funko ja si praveze myslim ze pred nim bolo Okey alebo Koliba este vtedy neviem

Bianko (neregistrovaný, 87.197.18.xxx)
Bianko (neregistrovaný, 87.197.18.xxx)
05.06.2009 19:38
0
0
Fun bolo najpočúvanejšie svojho času bez debaty

Tak si to zisti Andy, ty mudrlant, kedy bolo Fun radio najpočúvanejšie hudobné rádio na Slovensku, a zároveň komerčné. Pred ním bol už len Slovenský rozhlas - Rádio Slovensko, lenže to je verejnoprávny rozhlas, čiže verejná služba. SRo nie je hudobné rádio.

Zisti si to. Som zvedavý, či sa ti to podarí. Bolo to v roku 2000, alebo okolo roku 2000, plus a mínus. Vtedy tu boli aj iné hudobné rádia, napríklad Rock FM, Koliba a nejaké regionálky. Takže tak. To len aby si vedel. Zisťuj si pravdu.

To ako si pred pár rokmi počúval rádia, keď o tom nevieš?! Ibaže by si bol príliš mladý. Neviem, koľko máš rokov, že ti to ušlo. A ak si počúval Funko, tak potom ti to všetko veľmi ušlo, vieš?

Samozrejme, keď sa Fun radio preorientovalo na bežný popový formát, stalo sa už z neho oficiálne tretie najpočúvanejšie rádio na Slovensku, teda po Exprese a SRo 1.

Takže nemáš najmenšie právo vypisovať, že "pekné zistenie som napísal", a tým pádom zavádzať poslucháčov a čitateľov tohoto fóra.

Pre mňa za mňa si zavolaj do Fun radia, a opýtaj sa na to, v ktorých rokoch boli najpočúvanejšie hudobné a súkromné rádio na Slovensku. Daj si na tom záležať. Nech sa ti to podarí. Držím ti v tom palce.

To, že je Fun radio najstaršie súkromné rádio na Slovensku, to je svätá pravda. To nám nikto nevyvráti. Keď prišiel na slovenský trh Expres s jeho nekonečnými dopravnými servisami, tak sa muselo Funko chtiac či nechtiac zmeniť v hudobnej zložke. Ale možno to nemuselo urobiť. Avšak keď si mysleli, že urobili dobre, tak ich nechajme už v tom.

Neviem, či by sa teraz opäť vo Fun radiu dokázali preformátovať k progresívnemu hudobnému zmýšľaniu, a k progresívnemu moderovanému spôsobu. Neviem, či to je už teraz možné. Nikdy však nič nie je stratené, ako sa nie nadarmo hovorí.

Andy (neregistrovaný, 95.102.69.xxx)
Andy (neregistrovaný, 95.102.69.xxx)
05.06.2009 19:36
0
0
Uboot

a ty kedy napises nieco k veci lebo si uz uplne trapny pisani prispevkov nie o radiu_fm ale o ludoch ktorych velmi asi nemusis ale neboj sa ani my teba...

Uboot (neregistrovaný, 78.98.41.xxx)
Uboot (neregistrovaný, 78.98.41.xxx)
05.06.2009 18:54
0
0
Andy

Ty geniálny mág, ty si ale napísal... Vycúvaj do expresíku...

Počúvanosť
štvrtok, 28.11.2024
1.
19,27%   + 0,20%
2.
18,15%   - 0,07%
3.
14,45%   + 0,03%
4.
11,05%   - 0,07%
5.
7,03%   - 0,45%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 28.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,19%   - 0,29%
2.
12,19%   - 0,51%
3.
9,74%   + 0,08%
4.
9,22%   + 0,26%
5.
7,93%   + 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
47. týždeň 2024 18.11.2024 - 24.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
5.
Album
Eminem
Houdini
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over