menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Rádio_FM

3840 príspevkov
3Dors (neregistrovaný, 85.135.150.xxx)
3Dors (neregistrovaný, 85.135.150.xxx)
22.08.2008 07:12
0
0
Super ešte sa hadajte...

Palo pozor za Ubbot je skrytý d.baláž....

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
22.08.2008 00:29
0
0
Uboot

Myslim, ze kazdy, kto si precita tvoj prispevok, si musi urobit pravy obraz o Tebe... Myslim, ze keby sa tu konala sutaz o sekaca v najarogantnejsiom a najneslusnejsiom prispevku na tomto fore, tak to s prehladom vyhras.... Naozaj dobru reklamu si urobil sebe a aj radiu FM.. A ak nevies, ak ludia nieco kritizuju, tak to nerobia preto, ze im je to lahostajne, ale naopak, preto, ze im na tej danej veci zalezi... Keby im to bolo lahostajne, tak kaslu na to a nebudu s tym stracat cas.. Ale to asi clovek s takym vyjadrovanim (to inak hovori o tvojej inteligencii) takzko pochopi.. Nic v zlom, ale mohol by si sa aj slusnejsie a vecnejsie vyjadrovat..

Miňo z Košíc (neregistrovaný, 78.41.173.xxx)
Miňo z Košíc (neregistrovaný, 78.41.173.xxx)
21.08.2008 23:41
0
0
Uboot

Presne tak,Expresu sa uz clovek nevyhne,preto ho velmi malo pocuvam,a ten sekac mi lezie na nervy.

Andy (neregistrovaný, 91.127.40.xxx)
Andy (neregistrovaný, 91.127.40.xxx)
21.08.2008 22:03
0
0
Uboot

len ty si najlepsi a najvyssi vsak ?

Uboot (neregistrovaný, 78.98.119.xxx)
Uboot (neregistrovaný, 78.98.119.xxx)
21.08.2008 21:31
0
0
Pre uplakané sračky

Áno počúvam aj EXPRES kvôli takým uplakaným čurákom premudrelým, ktorí ho majú naladené na každej terase v meste, na kúpalisku, reštike, boha ešte aj v bordeli je pustené, a potom sa tomu mám vy samohoniči a odbavovači ako vyhnúť??? Stále tu plačete, ako by ste _FMko spravili lepším, TO URČITE, už len na vás sa tu čakalo, si myslíte že ste tí praví? Strčte sa už do nejakej kravskej riti niekde v maštali a hoňte si tam tie vaše premúdrelé mediálne brká od svitu do mrku.... Už sa konečne zmierte s tým, že vy s tým spravíte veľké hovno!!! Doteraz ste s boli nuly a teraz sa tu korunujete na odborníkov, takýchto adolescentných žebrákov je na sídliskách celkom dosť.

ratata (neregistrovaný, 78.99.86.xxx)
ratata (neregistrovaný, 78.99.86.xxx)
21.08.2008 20:25
0
0
no

ja mam pocit, ze to _fm pocuvaju uz iba tito styria co sa tu hadaju a mozno aj ten Vanco, ale ten asi nie lebo ten je neschopny (nielen pocuvat). Stacilo mi dvakrat pocut sebaukajanie pana Balaza, toho uz urcite cakaju v BBC, len maju obavy, ze by ich poslal vsetkych do prdele. ANO _fm je ine a to take, ze ho nikto nepocuva. Ved si to uvedomte 1,8- ved to je vlastne statisticka chyba. Odislo odtial kopec dobrych ludi a zostali len ti, ktori by sa nikde inde neuplatnili, lebo ich nikto nechce.

Andy (neregistrovaný, 91.127.50.xxx)
Andy (neregistrovaný, 91.127.50.xxx)
21.08.2008 18:31
0
0
ale???

Uboot: ako vidno ale aj ty pocuvas Expres ked vies ze sa tam hra o auto

Uboot (neregistrovaný, 78.98.119.xxx)
Uboot (neregistrovaný, 78.98.119.xxx)
21.08.2008 15:59
0
0
Pre mudrlantov

Už si všetci čuráci čo tu toľko kydáte na _FMko konečne nalaďte ten váš posratý Expres a hrajte sa o sekáča... Ani _FMko nepočúvate ako to tu tvrdite, iba paár sekúnd denne, ale viete všetko!!! Takýcho mediálnych borcov som dnes ráno do porcelánu nasral asi tak za dve kilá!!!

Ikser (neregistrovaný, 78.98.3.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 78.98.3.xxx)
21.08.2008 14:32
0
0
repo

Mozes si byt isty, ze citam aj ovela kvalitnejsie veci, ako su tvoje prispevky. A je mi uplne jedno, ci navrhnes nejake riesenie. Kludne si aj nadalej nadavaj na vsetkych a vsetko. Ved mozno si len takto ventilujes svoje osobne neuspechy a zlyhania. Zatial som si fakt nevsimol, ze by si nieco aj pochvalil. Na vsetkom hladas iba nedostatky. Preto dalsiu diskusiu s tebou povazujem za zbytocnu. Najprv si vyries svoje komplexy.

wann (neregistrovaný, 78.99.115.xxx)
wann (neregistrovaný, 78.99.115.xxx)
21.08.2008 12:21
0
0
repo

Jasne, tak podme vsetci kritizovat a nenavrhovat riesenia ako by sa to lepsie dalo. Takych ludi by bolo len niekoho alebo nieco zdzubat a hrat sa tu na najvacsich medialnych znalcov.

repo (neregistrovaný, 85.216.187.xxx)
repo (neregistrovaný, 85.216.187.xxx)
21.08.2008 10:14
0
0
Ikser

Ja by som ti odporucal citat, Ikser. Vela. Aby ta potom nenapadali polosialene myslienky. Napriklad, ze kritik ma automaticky povinnost navrhovat riesenie, to neviem kde si nabral a nielen ty, wann a dalsi takisto. Know how zadarmo, len na tomto webe. Najlepsie , keby tu vsetky profesionalne radia zverejnili vysledky vlastnych vyskumov. A "Komu sa nepaci, nech nepocuva", to je uplna mentalna katastrofa.

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
21.08.2008 09:25
0
0
1210mk2

No neviem, ci Slovensko 1 riesi moj problem... To vysielanie je skor pre starsich, ja by som privital nieco zabavnejsie a uvolnenejsie, ako ich vysielanie.. Take, ako to bolo rok dozadu pri FM trebars.. A mimochodom, ked sme pri SRo1, tak s tym moderovanim to islo dolu vodou aj tam, ved trebars v noci uz ani tam nie je moderovane vysielanie... Je to na zamyslenie...

1210mk2 (neregistrovaný, 78.141.84.xxx)
1210mk2 (neregistrovaný, 78.141.84.xxx)
21.08.2008 00:03
0
0
Palovi

...kamosko, nic v zlom, ale Slovensko 1 riesi Tvoj problem...a myslim, ze aj radio Regina !!! Maju v jednom kuse neuveritelny prud informacii, prispevkov, diskusii, rozhovorov, spravodajstva a vsetko ostatne... niekedy sa aj pobavis :) napr. pri nedelnom zabavniku, alebo ked ma v sobotu na obed preslov p.Premier :) A ked Ta to uz nahodou nebude bavit, tak si na neaky cas prepnes Radio_FM koli skvelej hudbe ... a takto to mozes striedat :) ...ale nie, zartujem :) I Love_FM !!!

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
20.08.2008 19:38
0
0
Isker

Ved prave, ze je to az po 15 hodine... Mne to prave chyba v praci... Pretoze ked jazdim po Slovensku v aute, tak chcem pocut informacie, chcel by som sa zabavit, chcel by som vediet aj co je nove, a vypocut si aj dobru hudbu... Ale kde to prepnem, tak tam len sama hudba, s malymi vynimkami.. Fun, Jemne, FM, z Okey sa dozviem iba hlasku POP ROCK to mozem a jedine mozno Viva nieco povie, ale z nej zabava nejde a Expres je verklik, ktory sa len vychvaluje... Tak co mam pocuvat? Ved to tu je o nicom..
A este dalsia vec, ze ked som pisal o tom, ze by malo byt FMko ako predtym, tak som tym rozhodne nemal namysli hudbu.. Ale programovo... O hudbe tu stale kazdy rozprava, ale program evidentne nikoho netrapi... Hudba je len polovicka z radia.. Ale na Slovensku je tusim hudba uz 100% z radia.... Program, program, program, program.. Nech uz konecne aspon jedno jedinke radio vznikne na Slovensku, ktore bude ludi zabavat a informovat, hlavne pocas dna a potom aj neskoro vecer... Toto mi tu neskutocne chyba..

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
20.08.2008 19:28
0
0
wann

Ja som ani slovo nenapisal o pocuvanosti... Ja rozlisujem pojmy kvalita a kvantita.. Kvalitou vo vysielani pre mna znamena, nehrat pol dna iba hudbu a reklamy... To nech robia take radia ako Jemne, Fun a podobne... FMko bolo v minulosti rok a viac dozadu v tomto kvalitne, lebo neboli ako ine komercne radia.. Ved sa staci pozriet do Europskych radiovych trhov, ani jeden nie je taky na jedno kopyto, ako ten ubohy slovensky eter...

Ikser (neregistrovaný, 78.98.3.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 78.98.3.xxx)
20.08.2008 19:08
0
0
.

Wann ma pravdu. Jedina konkretna pripomienka, ktoru som tu nasiel, je kritika nemoderovaneho vysielania doobeda. S tym aj suhlasim, ale Palovi musim pripomenut, ze po 15:00 je uz moderovane vysielanie. Nemozem vsak suhlasit s tym, ze by _FM malo byt ako predtym. Predtym hralo _FM az prilis vela slovenskej hudby, co znamenalo, ze sa do vysielania dostali aj menej kvalitne pesnicky. A pokial sa nemylim, popo-FM vysielal ako posledny Tomadzo, co som ja povazoval za velmi slabe. Balaz s Hubinakom su neporovnatelne lepsi ako bol on. A diskutovat tu o tom, ze si niekto tipne ich pocuvanost na 10 tisic, povazujem za uplne zbytocne. Myslim si, ze _FM nie je radio, ktore by mal clovek pocuvat 24 hodin denne. Skor ide o to, aby si kazdy vedel najst to, co sa mu paci. Ja s tym problem nemam. A ak sa niekomu nieco nepaci, tak nech to nepocuva. Argumentovat tym, ze platime koncesionarske poplatky, tak nech vzdy hraju to, co chceme pocut, asi velmi neobstoji. To by som potom takemu repovi odporucal, aby vzdy pocuval vsetky okruhy rozhlasu naraz, aby plnohodnotne vyuzil tych jeho 40 korun:-)

wann (neregistrovaný, 78.99.152.xxx)
wann (neregistrovaný, 78.99.152.xxx)
20.08.2008 17:23
0
0
Palo

Kvalita je ale velmi relativny pojem. Potom to mam brat ten tvoj nazor asi tak ze, ked klesa pocuvanost fmka tak je nekvalitne? Je jasne, ze sa neda vratit rok spat ale skus napisat ako by si zostavil denny program s moderatormi co su aktulne v fmku. To chcem vediet, ze ako by ste si predstavovali kvalitne_fm.

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
20.08.2008 17:08
0
0
wann

A co keby si sa trosku aj zamyslel nad tymi prispevkami, ktore tu pisu nespokojni posluchaci a nebol povrchny??? Ak tu ludia pisu, ze FM sa pohorsilo, tak LOGICKY z toho vyplyva, ze aby bolo ako predtym.. Ked sa ludom predtym nieco viac pacilo, malo vacsiu popularitu a kvalitu, tak je jasne, ze odpoved na tvoju otazku bude, aby sa radio FM ubralom takym smerom, aky tam bol tak pred rokom... Kedy z neho nebol verklik, ako ine komercne vymyvajuce radia, ale aby ponukal alternativu nie len v hudbe, ale aj v programe... Nemusia predsa polovicu dna zabit iba hudbou a reklamami, ako to robia komercne radia o nicom.. Zrusili zopar dobrych relacii, ktore boli prave alternativou v slovenskom eteri, ktory je podla mna jednym z najnekvalitnejsim v Europe...

wann (neregistrovaný, 78.99.152.xxx)
wann (neregistrovaný, 78.99.152.xxx)
20.08.2008 16:44
0
0
vsetkym

Nejako sa nam tu rozsiruje pocet medialnych mudrakov aj takto pocas uhorkovej sezony. Ja nehovorim ze _fm je nejako velmi dobre programovo nastavane, ale neviem co tu vsetci danielovi vycitate. Ked uz ste taki mudri, tak napiste ako by ste si predstavovali vy radio_fm a piste hlavne konkretne (program, hudba atd) a samozrejme berte do uvahy aj financie. To som teda zvedavy, co sa tu urodi za napady.

repo (neregistrovaný, 85.216.187.xxx)
repo (neregistrovaný, 85.216.187.xxx)
20.08.2008 15:13
0
0
db

neviem co je lol, ale viem ze sam seba zaradit do kategorie fm4 morning show, radio 1 chris moyles show je najtazsi kaliber samochvaly. Dost sa citis. Pozri si cisla a realne, kolko ludi pocuva vas program. Nevidel som to, ale tipujem tak 10-15 tisic.Aj to nie dlhsie ako 7 minut v kuse. 10k ludi to nie je malo na koncerte, ale v radiu ktore ma iny rozpocet a 10 ci kolko vysielacov to je sakramenski malo. Za toto sa tu bojuje tiez a je to viac ako "zlate", lebo su to aj moje prachy. Mozes odlahcovat kolko chces, poslali ste mili chalani FM aj s db toto radio so skvelou perspektivou do s.r.a.c..ky

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
20.08.2008 12:08
0
0
db

Preco ste presli na denne nemoderovane vysielanie?? Prosim, napis, velmi ma to zaujima.. Totiz myslim, ze ak ste alternativou po hudobnej stranke, tak to je len polovica radioveho vysielania.. Tu druhu polovicku, o ktorej sa tu skoro vobec nepise, je program.. Ked chcete byt iny, ako ostatne radia, tak nechapem preco ste uplne rovnaky v tom nemoderovani... Ja som FMko vzdy pocuval, ale odkedy ste prestali moderovat cez den, tak ho absolutne nepocuvam, pretoze mrtve vysielanie ma ozaj nezaujima... Diky.

db (neregistrovaný, 85.216.203.xxx)
db (neregistrovaný, 85.216.203.xxx)
20.08.2008 10:56
0
0
repo

lol ze ja som vobec nieco tak osobné pisal. takze: fm4 morning show, radio 1 chris moyles show. davy ich ludbit nemusia, ale su neprehliadnutelni.
na com skutocne zalezi je znacka, prihlasenie sa k nej. neverim, ze clovek ktory denne checkuje radiove fora taketo cosi nepozna a nevie.
a nech uz bojujes za cokolvek, bojuj aj dalej, je to zlaté.

repo (neregistrovaný, 85.216.187.xxx)
repo (neregistrovaný, 85.216.187.xxx)
20.08.2008 10:42
0
0
a moj

Ciastocna demagogia,alebo inak - obvykla vyhovorka.Zmena brandu bolo pred 4 rokmi, nie pred rokom.
Nemas pravdu s kampanou, pretoze zmena frekvencii bola komunikovana velmi husto napr. na bilboardoch - ak hovoris o ZA a okoli a brute force aj v printoch vratane dennikov a Plus7, dost dlho, dost intenzivne.
Radio_FM zlyhalo programovo. O tom tu tocime cely cas. Nie o tom, ci ma alebo nema existovat FM. Pozri si parameter "share" na mml a ak vies o co ide, uz len spocitat 2 a 2. Aj priemernmy clovek z obchodnickej branze pochopi, ako dlho kontinualne dokaze bezny posluchac FM pri tomto natere vydrzat. V zasade sa to da vyjadrit v sekundach.

Dephzac (neregistrovaný, 78.99.17.xxx)
Dephzac (neregistrovaný, 78.99.17.xxx)
20.08.2008 07:22
0
0
moj nazor

Nepochopil si pointu repo. Mozes robit sebelepsi alebo sebehorsi radio produkt, ale musis ho predat. To je zakon trhu. FM nikto nepredava a nepromuje a teda nepozna a tazko to vycitat radiu, ktore bolo pred rokom takmer znicene ako zmenou brandu, tak frekvenciami a mam pocit ze az zamernym nekomunikovanim. Ku 4 a pol uz raz bolo niekym povedane - ak nam posluchacom zoberies v Ziline 100,1 a po roku nam das 91,9 bez kampane - si stale na nule. Ak to zopakujes este pri myslim styroch dalsich mestach-krajoch, je to pruser a to je fakt.A este prirataj jeho profilaciu ku alternative. Ta je imho dobra, len nie je vobec podporovana. Aj priemerny clovek z obchodnickej brandze tieto chyby rozhlasu voci radiu FM precita. Howgh.

repo (neregistrovaný, 85.216.187.xxx)
repo (neregistrovaný, 85.216.187.xxx)
20.08.2008 03:51
0
0
db

Ak dobre rozumiem, vysielate poobede, lebo nema kto? Lebo Vera a Majo nemohli? Ak sa moderator ospravedlnuje za to, ze vobec vysiela, lebonemakto, tak co si mame my obycajni smrtelnici mysliet?
Kuva fakt je nieco zhnite v state_FM.
DB, tvoj nazor ma zaujima. Radio FM mavalo okolo 4,5 percenta pri takmer totoznom pokryti. S malymi odchylkami. Teraz je ralne v ...... Pripustats zasadne omyly v programovani radia?

Počúvanosť
štvrtok, 28.11.2024
1.
19,27%   + 0,20%
2.
18,15%   - 0,07%
3.
14,45%   + 0,03%
4.
11,05%   - 0,07%
5.
7,03%   - 0,45%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 28.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,19%   - 0,29%
2.
12,19%   - 0,51%
3.
9,74%   + 0,08%
4.
9,22%   + 0,26%
5.
7,93%   + 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
47. týždeň 2024 18.11.2024 - 24.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
5.
Album
Eminem
Houdini
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over