Diskusia k téme Identifikacne intra
Branding neznamená len naspievané intrá.
---------------------------- --------------------------------
Br anding je spievane intro a nic ine... ina vec je "brandovanie"...
Je jedno či sú lepšie intrá od Fun alebo od Expresu. Isté je že Funko v tejto oblasti zaspalo,dávno nemalo nové intro. Bohužiaľ...
Fun má podľa mňa jednoznačne oveľa lepšie brandingy ako ich má Expres...
Ty si velmi nekriticky voci tomu Expresu. Zrejme preto, lebo tam mas nejakeho kamarata, alebo pribuzneho. Vsak?
"Totiz Funko sa snazi aby to vyzeralo ako sucat pesnicky co jednoznacne zle..."
___
A súčasť čoho to má byť ? Veď ide o to, aby mal poslucháč pocit, že to intro naspieval sám interpret v rovnakej tónine ako začína pieseň....Tie expresácke falošné zavíjania považuješ za výborné? Zobuď sa...
Branding neznamená len naspievané intrá. Preto si skôr ty uvedom, čo píšeš. Hrať sa s cudzími slovami by mlo znamenať aj poznať ich význam. Ten tvoj preklad v predošlom príspevku je nezmysel, pretože autor mohol myslieť viacero foriem brandingov a spacialne vyzdvihol tento-prespievané intrá. Inak súhlas, že sú zlé.
Brandingy su viac nez zle,hlavne naspievane intra...
-------------------------- ------------------------------------ ------------
Ty si aj uvedomujes co si vlastne napisal? Prelozene: Brandingy su viac nez zle, hlavne braningy...
Ano tvrdim ze Funko ich ma horsie... Totiz Funko sa snazi aby to vyzeralo ako sucat pesnicky co jednoznacne zle...
Máme si porovnať prespievané intra Fun s Expres? To si chcel povedať,že Expres ich má lepšie ako Fun? Tak s tým ja určite nesúhlasím.Podľa mňa Expres ich má otrasné.Fun rádio už dlhšie nepočúvam,ale ked som ho este pred rokom počúval,tak ich mali super...
Brandingy su viac nez zle,hlavne naspievane intra niektorych pesniciek v Exprese skor na odradenie.
Jingle aj brandingy su super. Si to porovnaj s Fujkom....
Expres to uz s tou identifikacou stanice prehana a este k tomu tie mixy, ide mi usi potrhat. Najma tie zavijajuce individiua...
Že ty robíš pre Expres????
Ehm, asi nemas vkus... Branding k Sorry, je uplne super...
Hmm, tak niekto zarába na ich oranžovom X
_________________________________ ___
Dávam do pozornosti intro k Madonne - Sorry na Exprese, trápne......
Aj zhoda loga? ---> oranžové X
--------------------------------- -----------
ano logo je len nahodna to ti rucim.. vsak Expresaci maju zmluvu s PrimaTaxi
plne s Tebou suhlasim....cisty trapas..hlavne X
"castokrat su vsak texty spievanych intier nasilne az infantilne trapne." To máš pravdu, hlavne tie expresácke :)
Aj mne to taq pripadá, že to Expres odkopíroval....Mimochodom, po FunTaxi už existuje aj eXpresTaxi.......Náhoda?
---------- -------------
Vies, lenze Expres a ExpresTaxi nemaju nic spolocne hoci Fun a FunTaxi spolupracuju.. u Expresu je to zhoda nazvou.
Reagoval som na to co pisal DJ Catman. Nikto u nas nic take nezakazuje, nasim technikom sa v kreativite prekazky nekladu:)
Nerobime to z viacerych dovodov:
1. Hoci ide o fenomen bezny vo svete, u nas by sme boli okamzite obvineni, ze kopirujeme funradio :-)
2. Ide o pomerne nakladnu zalezitost , s vynimkou domacich interpretov, castokrat su vsak texty spievanych intier nasilne az infantilne trapne.
3. Identifikacia nasho radia je dostatocna a zrejma aj pomocou standardnych jinglov (aj do intier)
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň