menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme Rádio Slovensko

1606 príspevkov
Nrnr (neregistrovaný, 95.105.244.xxx)
Nrnr (neregistrovaný, 95.105.244.xxx)
19.07.2019 16:44
0
0
Re: Rasťo (z Prešova)

Priznám sa, že Reginu veľmi nepočúvam, ak, tak väčšinou Žurnál o 17:00. Ako to s ňou je, preberá správy zo SRo 1 alebo vysiela svoje počas dňa a regionálne informácie počas dňa?

Szekeres (neregistrovaný, 87.197.184.xxx)
Szekeres (neregistrovaný, 87.197.184.xxx)
19.07.2019 12:33
0
0
ad. Rasťo (z Prešova) (neregistrovaný, 93.34.93.xxx) pred 5 hodinami

Pokial viem, toto sibnute radio neustale kvaka samochvalne reklamy typu ..."Informacne radio"!!!. Tak klamu,, alebo neklamu? Alebo ty by si chcel mat aj psa aj macku v jednom? Preco si nenaladis niektoru z tych 99 % samohrajok, ktorymi je zamoreny slovensky eter? Tam sa ziadne informacie nedozvies...okrem vylozene degenerovanych taranin

Szekeres (neregistrovaný, 87.197.184.xxx)
Szekeres (neregistrovaný, 87.197.184.xxx)
19.07.2019 12:29
0
0
ad. Nrnr (neregistrovaný, 95.105.244.xxx) včera 22:55

...v ramci prudoveho ...idu informacie....??? O tom neviem. Mozno idu, ale kedze neviem kedy to nastane, tak neviem ze si mam radio pustit/naladit Sro1. A tak sa ku mne ,tie tzv. informacie nedostanu. Efektivita sirenia info=0. Ano, v ostatnom stebou suhlasim. Sro1 nevie co vlastne chce byt. Vklastne vie....je jedno co bude robit, hlavne aby darmoslapi mali kralovske platy a aby im neustale stupali (a tym boli loajalni ..tomu, kto diktuje propagandu). Aj v dalsom suhlasim, ze steam ZABIL informaacne radio. Stream nie je nic ine, iba obchodne praktiky ...smejdov..predajcov hrncov. Kto vlastne zaviedol ten stream? Bol to Mika?

Rasťo (z Prešova) (neregistrovaný, 93.34.93.xxx)
Rasťo (z Prešova) (neregistrovaný, 93.34.93.xxx)
19.07.2019 07:33
0
0
@ Szekeres

Počúvam Rádio Slovensko každý deň doobedu. Osobne by mi vadilo počúvať 8-10 min. správy. Ako píše kolega Nrnr. Počas vysielacej hodiny sú informácie (sem-tam nejaká reportáž). A pol idú krátke správy, čo je tiež dostatočné. Pokiaľ chcem byť informovaný podrobnejšie čo sa deje v mojom okolí, tak si naladím Reginu.

Nrnr (neregistrovaný, 95.105.244.xxx)
Nrnr (neregistrovaný, 95.105.244.xxx)
18.07.2019 22:55
0
0
Re: Szekeres

Lenže tie správy o celej nie sú jediným spravodajstvom na tom okruhu...V rámci prúdového vysielania sa denne vysielajú reportáže a povedal by som, že tých 10, ak nie viac minút za hodinu to určite zaberie. Pravda, od relácií ako na ČRo Plus to má ďaleko, ale to je tým, že rozhlas podľa mňa vlastne vôbec nevie, čo od toho okruhu chce...Raz sa tvári ako informačné rádio, potom sa hrá na Expres, potom ide omša a do toho hudba všetkých čias. Koniec-koncov, nejako sa nemôžem zbaviť názoru, že prúdové vysielanie nám zabilo verejnoprávny rozhlas v jeho pravom slova zmysle...Minimálne, čo sa SRo 1 týka...

Szekeres (neregistrovaný, 87.197.184.xxx)
Szekeres (neregistrovaný, 87.197.184.xxx)
18.07.2019 16:38
0
0
ad. Nrnr (neregistrovaný, 95.105.244.xxx) pred 5 hodinami

je jedno ako ich pomenujem. Podstata je, ze podla mna by na MINIMALNE JEDNOM radiu nejakej krajiny (pokial je civilizovana a nier je koloniou), minimalne raz za hodinu mali "ist" spravy s dllzkou minimalne 8-10 min...a nie spravy o tom, ze v Hornej Dolnej zdochol pes

Nrnr (neregistrovaný, 95.105.244.xxx)
Nrnr (neregistrovaný, 95.105.244.xxx)
18.07.2019 11:15
0
0
Re: Szekeres

"Hlavné" správy na Rádiu Slovensko nebývajú tie správy o celej, ale Rádiožurnály vždy o 7:00, 12:00, 18:00, 22:00 a o polnoci a tie trvajú vždy aspoň 10 minút. A inak, tie správy o celej, ktoré, podotýkam, nie sú hlavné, trvajú vždy 4 až 5 minút...;)

Szekeres (neregistrovaný, 87.197.184.xxx)
Szekeres (neregistrovaný, 87.197.184.xxx)
17.07.2019 17:23
0
0
kolotocove radio...

dalsia perla, ktoru sa posluchac mohol dozvediet z ust streamovacich tarajov pocas hlavnych sprav (o celej). Cha! "hlavnych sprav" trvajucich 2 minuty...Ze vraj Slovinsko ma ani nie 50 metrove pobrezie...Tarajovia definitivne osprosteti z neustaleho pocuvania Zberku...žbirka, žbirka, hnis sa mi pod nechtom žbirkaa...

Palec
Palec
16.07.2019 23:18
0
0
Podcasty

Neviete niekto, či radio Slovensko a všeobecne ostatne radia z RTVS nemaju v pláne uploudovat podcasty a správy na internet poprípade Spotify ?

- Zatial čo som našiel jedine to robí Expres.

Tomáš (neregistrovaný, 81.92.248.xxx)
Tomáš (neregistrovaný, 81.92.248.xxx)
02.07.2019 23:58
0
0
@ JaSomJa

Skús si niekedy zapnúť najlepšie rádio v strednej Európe, teda Expres, 1. apríl už bol to nemôžeš myslieť ani srandy

Stano (neregistrovaný, 188.167.254.xxx)
Stano (neregistrovaný, 188.167.254.xxx)
02.07.2019 23:18
0
0
...

Som zvedavy ake radio teda počuva nas najvacsi odbornik pod Slnkom akeho tu mame

Szekeres (neregistrovaný, 87.197.184.xxx)
Szekeres (neregistrovaný, 87.197.184.xxx)
02.07.2019 12:09
0
0
ad. JaSomJa (neregistrovaný, 178.41.30.xxx) včera 21:29

Neber to tak ..ukjorne. JE to muoj nazor. Ty mas iny. Akurat by bolo dobre, keby si bol transparentny a priznal sa, ze si osobne zaangazovany na rozdiel odo mna. Ja som totiz radovy posluchac, presnejsie, po novom neposluchac. Ze by som mnou nesuhlasili pracovnici radii, ktore kritiujem vuobec nepochybujem. ...a uzivam si to. Horsi duosledok pre mna ma hypoteza, ze so mnou nesuhlasi vaecsina posluchacov, resp neposluchacoiv, ale ludi bez nazoru. To by pre mna znamelo zaoberat sa hladanim inej krajiny (je to narocne a pracne..). Radio expres by som si nenaladil, ani keby mi niekto drzal pri spanku nabitu pistol...Aby som bol presnejsi, to vsivacke radio exprés mi interferuje tese pri frekvencii ineho radia, ktore obcas pocuvam a niekedy sa samovolne preladi. A niekedy, ho musim nutene pocuvat i 10 minut...napr. ked si umyvam zuby. A....mam dost, to mi staci ako vzorka

Szekeres (neregistrovaný, 87.197.184.xxx)
Szekeres (neregistrovaný, 87.197.184.xxx)
02.07.2019 12:00
0
0
ad. JaSomJa (neregistrovaný, 178.41.30.xxx) 28.06.2019 21:26

OPRAVA svojho vlastneho tvrdenia. Posledna veta prispevku zo včera 16:18.
Pri opakovani mojej definicie samohrajok som zabudol na Lumen. Samozrejme Lumen nie je samohrajka.

JaSomJa (neregistrovaný, 178.41.30.xxx)
JaSomJa (neregistrovaný, 178.41.30.xxx)
01.07.2019 21:29
0
0
szekeres

Aha, takže keď nejaké rádio púšťa hudbu, tak u Teba to všetko hrá samé. Zaujímavý názor, len žiaľ drvivá väčšina ľudí s Tvojim názorom nebude súhlasiť a už vôbec s ním nebudú súhlasiť ľudia z rádií. Skús si niekedy zapnúť najlepšie rádio v strednej Európe, teda Expres, skús sa vžiť do ľudí ktorí sú za mikrofónom a skús si sám sebe odpovedať či to skvelé vysielanie sa len tak narodí v štúdiu samé. Ak vieš brať niečo aj trošku s nadhľadom, prídeš na to, že to nemôže len tak hrať samé, teda o samohrajke nemôže byť ani reči. Pri RTVS si to tiež nedovolím tvrdiť

szekeres (neregistrovaný, 87.197.184.xxx)
szekeres (neregistrovaný, 87.197.184.xxx)
01.07.2019 16:18
0
0
ad. JaSomJa (neregistrovaný, 178.41.30.xxx) 28.06.2019 21:26

V SK eteri su vsetko samohrajky okrem RTVS (hnoj ineho typu a SRO1 sa tvari ze nie je samohrajka, ale v skutocnosti JE...v lete BEZPOCHYBY) , Lumenu, Kedysi tam patrilo aste r.aktual, az dokial ho neodrovnali, lebo krivil monopolny priestor...starostlivo strazeny RRVR . Nepoznam v slov. eteri ziadne ine radio, ktore by NIE ZE VYSIELALO, ale aspon MALO AMBICIE vysielat iNFORMACIE (RELEVANTNE informacie, nie taraniny moderatora=skrachovaneho byvaleho deeyaja..). Po abstrahovani filtra RTVS by NEsamohrajkami podla definicie mali byt - SRO1, Regina, ciastocne Patria a Devin....Ostatne su samohrajky

Angel of Thruth (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)
Angel of Thruth (neregistrovaný, 85.237.234.xxx)
30.06.2019 22:14
0
0
Pohoršenie!

Naozaj nerozumiem ako je možné, vyhodiť dvojicu moderátoriek krátkych správ, Luciu Páchnikovú a Adelu Vavrušovú, správy, ktoré mali drive a dali sa počúvať, s veľmi dobrými počúvateľnými prejavmi.

JaSomJa (neregistrovaný, 178.41.30.xxx)
JaSomJa (neregistrovaný, 178.41.30.xxx)
28.06.2019 21:26
0
0
Szekeres

Môžem poprosiť, aby si napísal čo pre Teba znamená samohrajka? Lebo ja mám pocit, že keď sa v rádiu nachádza moderátor, ktorý okrem toho že musí riešiť čo povie, tak rieši aj ako to zmixuje, kedy aký predel pôjde, aký sweeper atď že Ty si aj toto schopný povedať že to hrá úplne samo. Tak prosím, daj čo je u Teba samohrajka

Szekeres (neregistrovaný, 87.197.184.xxx)
Szekeres (neregistrovaný, 87.197.184.xxx)
28.06.2019 17:37
0
0
ad. NeX pred 3 hodinami

este musim upresnit. Vzdy ked pisem hovorene slovo, v ziadnom pripade nemam na mysli utrzkovite taranie tych par striedajucich sa moderatorov, ktore je iba vsunute mezi nikdy nekonciace bloky odrhovaciek. Hovorene slovo, je samostatny blok, na ktorom tito dídžeji nemaju ziadnu ucast...najlepsie, ak na tom hovorenom slove nemaju ziadnu ucast ani ziadni zamestnanci SRO1...nech to iba uvedu a ukoncia..resp. ak iba interpretuju fakty z inych zdrojov(spravy radiozurnal, citanie zahran. tlace...)

Szekeres (neregistrovaný, 87.197.184.xxx)
Szekeres (neregistrovaný, 87.197.184.xxx)
28.06.2019 17:27
0
0
ad. NeX pred 3 hodinami

Bukdy som netvrdil, ze je realne prevadzkovat radio, s ktorym bude kazdy spokojny. Pointa je v tom,..kolko je spokojnych a kolo nespokojnych, 2. ako testovat uvedene mnozstva 3. aby mal kazdy potencialny posluchac (koncesionar, sic. t.j. clovek, ktory chce mat doma elektriku..) relevantnu sancu prejavit svoj postoj (vid. zmanipulovane rebricky pocuvanosti) a aby ten jeho nazor aj mohol prostrednictvom nejakeho echanizmu ovplyvnit pomery vysielacej struktury (vid. mafiani v RVR ktori umelo udrzuju monopol hovoreneho slova v eteri=brania vzniku takeho mechanizmu). No a potom je tu posledna moznost, ktorej sa este stale pokusam branit. Tato uroven rozhglasoveho vysielania skutocne viac menej odzrkadluje mentalnu uroven posluchacov a tito su s nou konformni (tie rebricky pocuvanosti nie su manipulovane..). Potom ta moja kritika nebola opodstatnena....rersp. bola opodstatnena, ale muozem si ju akurat nechat pre seba..a zobrat si ju so sebou..niekam prec

Szekeres (neregistrovaný, 87.197.184.xxx)
Szekeres (neregistrovaný, 87.197.184.xxx)
28.06.2019 17:16
0
0
ad. NeX pred 3 hodinami

Nikdy som netvrdil, ze cim viac hovoreneho slova, tym horsie, Dokonca sa domievam, ze cim viac slova, tym lepsie. Hudba by vo verejnoppravnom púrofile vuobec nemala byt....MAIN STREAM! Mensinove zanre dajme tomu ano Devin, Rock_FM, ..patria. Nevidim duovod vysielat main stream hudbu ked hned vedla vysiela desatnasobok ruoznych samohrajok...Verejnopravny profil je podla mna PRIORITNE O SIRENI INFORMACII. Ale relevantnych informacii, nie vymyvanie mozgov, ani tzv. oddychove taraniny (kedysi nedelne vydania tlacovych dennikov) ani pikosky a senzacie a'la Novy cas a +/- 7,17,27..Nikdy som netvrdil, ze reprizy v noci su zle. Ked zohladnime predchadzajuce vyjadrenie, cela noc nam dava obrovsku kapacitu k tomu, aby bola zreprizovana kazda jedna relacia hovoreneho slova (mimochodom je ich celkom 5 a pol pocas dna, aj to nie kazdeho..), ktoru aktivny clovek nemohol cez den pocuvat,. lebo...je v praci. A to nemam na mysli taraninky Lenky dzobovej ( vtáčieho dzobu=falosne meno..dalsie) o .. tom ako.. "zaviest auto do servisu a nespotit sa pri tom", ktore sluzia evidentne iba k tomu, aby bol vsunuty umely predel medzi dvoma po sebe iducimi trojicami odrhovaciek.

NeX
NeX
28.06.2019 14:04
0
0
@Szekeres

Nie, ja tvoju podstatu chápem a zároveň nechápem. Totiž, každý si pod pojmom verejnoprávnosť predstavuje niečo iné. Tak povedz aké má byť? Má veľa hudby - zle, má veľa slova - zle, chodia reprízy v noci - zle, nechodia reprízy - zle, bla bla bla koniec koncov všetko je zle nech sa tam vysiela čokoľvek. Ja sa toho rádia nezastávam, ale myslím si že aj keby to bolo najlepšie rádio na svete tak vždy sa nájde niekto ako ty a bude tu vypisovať. Samozrejme chápem že 100 ľudí 100 chutí ale neberiem argument že nie je kam preladiť. Ani z programového ani z technického hľadiska

PeterDX
PeterDX
28.06.2019 05:43
0
0
Áno

Obaja sú tam i spomenutí.

FM (neregistrovaný, 84.245.120.xxx)
FM (neregistrovaný, 84.245.120.xxx)
28.06.2019 04:18
0
0
...

Vzadu je Ďuro Šimko a vpredu je Michal Katuška? alebo niekto iný?

https://www.instagram.com/p/BvpoTwnA0nQ/

evosonic
evosonic
10.06.2019 18:31
0
0
@Szekeres

A potom mame kombinaciu samohrajky s nehrajkou - to su napr. Radio One a One Retro :D

Szekeres (neregistrovaný, 87.197.184.xxx)
Szekeres (neregistrovaný, 87.197.184.xxx)
10.06.2019 17:59
0
0
ad. NeX 07.06.2019 18:34

si typicka ukazka nepochopenia podstaty. Samozrejme, ze to bola iba ilustracia ako to v tomto kolotocovom radiu chodi a o comvlastne tento monopol je. To bol iba jeden pripad z mnohych. V realite tito darmoslapi cloveka nas...rdia 5 x denne, az do vypnutia, alebo preladenia. A problem je, ze nie je kam preladit, lebo mafiani z RRVR starostlivo zariadili monopol...uprostred zaplavy nepocuvatelneho braku v podobe samohrajok

Počúvanosť
streda, 27.11.2024
1.
19,07%   + 0,29%
2.
18,22%   - 0,46%
3.
14,42%   + 0,46%
4.
11,12%   - 0,19%
5.
7,48%   + 0,19%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 27.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,19%   - 0,29%
2.
12,19%   - 0,51%
3.
9,74%   + 0,08%
4.
9,22%   + 0,26%
5.
7,93%   + 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
47. týždeň 2024 18.11.2024 - 24.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
5.
Album
Eminem
Houdini
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over