menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Diskusia k téme nove Okey

121 príspevkov
Ano (neregistrovaný, 82.119.108.xxx)
Ano (neregistrovaný, 82.119.108.xxx)
31.08.2007 08:55
0
0

A podla mna to nieje vsetko co mozme od Okey cakat do buducnosti....

LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
31.08.2007 06:27
0
0

Aha... Ináč ich zvukové logo mi je povedomé... Idem zistiť že kto ho má také isté.

FUNAK (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
FUNAK (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
31.08.2007 02:29
0
0
LuboTS

jednoducho,bo kazdy song iba raz,plati len v pracovnom case od 9-18! blizsie info na http://www.radiotv.sk/radio-clanky/1 514/radio-okey-od-zajtra-s-novou-zvu kovou-grafikou.html

LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
31.08.2007 01:35
0
0

Ak chcú hrať jednu skladbu za deň iba jeden krát, tak som zvedavý čo budú hrať cez deň, keď si všetko vystrieľajú teraz v noci...

Anonym (neregistrovaný, 93.184.66.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 93.184.66.xxx)
30.08.2007 22:13
0
0

medialne.sk

Anonym (neregistrovaný, 93.184.66.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 93.184.66.xxx)
30.08.2007 22:10
0
0

Od zajtra "Opat " Nove okey, kazda pesnicka oba raz denne , co vy nato?

ewa (neregistrovaný, 217.67.16.xxx)
ewa (neregistrovaný, 217.67.16.xxx)
30.08.2007 14:09
0
0
akoze co sa tu riesi???

mam schizofrenicky zachvat- nazov diskusie je o niecom a texty o nicom...

LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
29.08.2007 22:44
0
0

Zaujímavé čo som sa teraz dozvedel, zaujímavé...

Ikser (neregistrovaný, 87.197.164.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 87.197.164.xxx)
19.08.2007 16:57
0
0
Anonym

"Zatial som si nevsimol,zeby sa slovenske radia snazili ovplyvnovat verejnu mienku, co sa tyka politiky."
Mozno by si si mal vsimat dianie okolo seba trochu pozornejsie.

"Ked je vlada zla, co v kazdom pripade tato sucasna je, tak je prave zvrchovanou povinnostou medii upozornovat na to ludi."
Ked je vlada zla, tak ludia na to pridu aj bez toho, aby im to media kazdy den vtlkali do hlav.

"Inak tipujem, ze asi budes jej privrzencom, preto sa tu snazis utocit na sucasny system fungovania radii, lebo to zavana zapadnym kapitalizmom, vsakze? Alebo nebudes ty nahodou sam "Velky Hranol"?"
Tak teraz sa pre zmenu musim zasmiat ja! Aj som cakal taketo obvinenie, ale mne to moze byt dost jedno. Mozem ta vsak ubezpecit, ze nie som priaznivcom ziadnej vlady. Snazim sa udrzat si od tychto veci odstup. Vadi mi vsak trapna, primitivna a hlupa propaganda, ktoru v poslednom case robi Expres. To nema nic spolocne so serioznostou. Ale tato tema pre mna nie je az taka dolezita. Skor som chcel poukazat na to, ze ak velke medialne skupiny budu mat niekolko radii, televizii, novin a casopisov, budu mat v rukach velku moc a budu moct velmi vyrazne manipulovat verejnou mienkou. Ved staci si len spomenut na "prepadnutie Markizy" pred volbami v roku 1998. To hovori za vsetko.

"Inak legislativa samozrejme umoznuje vysielat malym vysielatelom, lenze oni sa akosi nevedia prisposobit trhu,"
Nevedia sa prisposobit, lebo podmienky na trhu urcuju velky vysielatelia:-)

Anonym (neregistrovaný, 84.47.102.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 84.47.102.xxx)
19.08.2007 15:09
0
0
2Ikser

Dovol mi, aby som sa zasmial. Zatial som si nevsimol,zeby sa slovenske radia snazili ovplyvnovat verejnu mienku, co sa tyka politiky.To, ze ten magor Fico utoci na media ti uz ale asi nevadi vsak? Ked je vlada zla, co v kazdom pripade tato sucasna je, tak je prave zvrchovanou povinnostou medii upozornovat na to ludi. Inak tipujem, ze asi budes jej privrzencom, preto sa tu snazis utocit na sucasny system fungovania radii, lebo to zavana zapadnym kapitalizmom, vsakze? Alebo nebudes ty nahodou sam "Velky Hranol"?
Inak legislativa samozrejme umoznuje vysielat malym vysielatelom, lenze oni sa akosi nevedia prisposobit trhu, takze to, ze krachuju male radia,je len a len ich nemohucnostou.

Anonym (neregistrovaný, 84.47.91.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 84.47.91.xxx)
19.08.2007 13:35
0
0

Radio nie je televizia, kde zoberies do ruky program a pustis lebo ide ten a ten film...

Ikser (neregistrovaný, 87.197.164.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 87.197.164.xxx)
19.08.2007 11:52
0
0
Anonym

1. Myslel som to tak, ze vacsina radii ani ziaden program nema. Pustanie hudby a reklam predsa nie je program. Vynimkou v tomto je snad len Expres a _FM. Ostatnym radiam ide len o to, aby mali co najnizsie naklady na vysielanie. Ja chapem, ze radia potrebuju byt ziskove. To je uplne normalne. Ale ak zisky su jedinym cielom, kvoli ktorym radia vysiela, je to chyba.
2. Legislativa by v prvom rade mala byt upravena tak, aby mohli existovat aj maly vysielatelia. To nie je dobre, ze tu je len zopar velkych vysielatelov, ktori maju svoje (aj politicke) zaujmy. Ved si len skus vsimnut, ako sa napriklad Expres snazi ovplyvnovat verejnu mienku v neprospech tejto vlady. Nechcem teraz obhajovat vladu, ale vo vseobecnosti, taketo agresivne snahy o ovplyvnovanie verejnej mienky, povazujem za velmi nebezpecne.

Anonym (neregistrovaný, 84.47.102.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 84.47.102.xxx)
18.08.2007 17:15
0
0
2Ikser

1. Ako si to myslel,ze investovat do programu? Ved prave prieskumy je ta najlepsia investicia do programu.
2. Sukromne radio je cisty biznis-nic viac. Inak snaha velkych vysielatelov vysielat popri masovych formatoch aj formaty pre minoritnych posluchacov tu je,ale naraza na legislativny odpor a k tomu aj na zatial ani len nezacatu digitalizaciu.

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
17.08.2007 20:17
0
0
Isker

Presne tak, plne s tym suhlasim, co pisal Isker. Aj s tym, co pisal Anonym 2. Je to tak, dnes radia su prisluchove media, nie media, na ktore sa ako v 90 rokoch, (aspon na Slovensku, neviem ako to bolo v zahranici) ludia vyslovene tesili a pocuvali ich priam s nastrazenymi usami. Co sa tyka este Forte, tak suhlasim, ze hravali aj Kelly Familly a podobne, no hravali ich vacsinou v koncerte na zelanie, ked si to dali viaceri posluchaci zahrat. Myslim si, je to moj nazor, ze dnes je na Slovensku vela ludi, ktori by si radi vypoculi radio typu Forte.. Netrufam si odhadnut, kolko ich je, ale myslim, ze ich je dost..

Ikser (neregistrovaný, 87.197.164.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 87.197.164.xxx)
17.08.2007 19:55
0
0

A prave v tom je ten problem, ze radia sa az prilis snazia spoznat vkus svojich posluchacov a tomu sa podriadit. No nedokazu vsak uz tento vkus posluchacov pozitivne ovplyvnit. Tuzba majitelov po co najvacsom zisku sposobuje, ze sa radia boja ponuknut nieco nove a zaujimave. Ved co keby to nove a originalne nahodou nebolo uspesne! A tak sa radsen pasivne podriaduju vkusu vacsiny, ktora radio pocuva len tak na pol ucha. Samozrejme, to sposobuje, ze radia postupne stracaju svoj vyznam. Ved asi tazko by dnes mohol niekto povazovat radio za nejaky vyznamny zdroj informacii. To iste zacina platit aj o hudbe. Ak sa niekto seriozne zaujima o hudbu, tak mu Expres, Okey, Fun a ine urcite stacit nebudu. Je pravda, ze takato zmena vnimania radii je do velkej miery sposobena rozvojom technologii (internet mp3), ale mozu si za to aj same. Namiesto toho, aby investovali do skvalitnenia programu, davaju peniaze radsej do prieskumov.

Anonym (neregistrovaný, 91.127.198.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 91.127.198.xxx)
17.08.2007 16:36
0
0

O tom pochybujem.Call-outy a studie vyuzivaju radia v zap.europe uz niekolko desatroci a zatial je to stale najlepsi sposob, ako zistit vkus svojich posluchacov.

Anonym (neregistrovaný, 213.81.182.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 213.81.182.xxx)
16.08.2007 23:21
0
0

Tak tak zlate 90-te roky.Radio ako take stratilo svoj cveng, svoju originalitu a pestrost.Ludia coraz viac pocuvaju svoje vlastne mp3-ky,akoby sa mali prisposobovat totalnym rotaciam a vyberom tzv.call-outom,ktore budu o chvilu tiez prezitok.Len sa toho musia vsetci poriadne nasytit a to este zopar rokov potrva.Vlna ide zo zapadu na vychod pomaly:))) Stava sa okrajovym, vylozene prisluchovym mediom.Taka je doba.Internet ide hore,radia dole.Mozno sa to raz zmeni....Dufajme.

Anonym (neregistrovaný, 84.47.28.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 84.47.28.xxx)
16.08.2007 18:01
0
0

Palo, preco sa obzeras stale dozadu? To co platilo pred 10 rokmi, dnes uz proste neplati! Zivotne navyky ludi sa zmenili a tym sa zmenil aj vztah medii k posluchacovi/divakovi/citatelovi.
Este k forte: ano na 1 strane je pravda, ze v porovnani s radiami typu dca, frontinus, duha atd. bolo toto radio po hudobnej este znesitelne. Aspon tam nehrali dychovky a repeteshity. Aj ked som postrehol veci ako kelly family, aqua, lunetic a podobne srakoty.Preto som ho moc nepocuval. K tym kontaktnym relaciam-vtedy mali svoje opodstatnenie, v dnesnej uponahlanej dobe uz nie.
Aby som to zhrnul, 90-te roky mali svoje caro, ale co bolo bolo a je zbytocne obzerat sa dnes dozadu.

Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.217.xxx)
16.08.2007 17:33
0
0

A preco hovoris iba o hudobnej stranke radia? Radio sa sklada iba z hudby? Ok, tebe sa to mozno nepacilo, ale co tych vyse 100 tisic ludi, ktori to vtedy pocuvali? Co sa tyka hudby hrali vela Anglickej produkcie, samozrejme posplietanu s dalsimi zanrami. Hrali aj novu a aj staru hudbu. Ale to nie je to podstatne, pre co som toto radio ja pocuval.. Mozem ti poslat, aky mali program, kolko mali relacii, kontaktu s posluchacom, sutazi, zabavnych relacii, naucnych relacii, proste snazili sa nieco tvorit a nie ako teraz, ze iba hrat donemoty opakujucich sa par skladieb... To je podla teba lepsie? Ja osobne som z toho velmi sklamany. Vychovali viacerych ludi, ktori dnes uspesne posobia vo velkych mediach. Takze ak pokladas toto za ten kliniec, tak ja potom neviem... A samozrejme aj dalsie radia vtedajsom case boli na tom lespie, ako dnes. Aj Ragtime, to bolo na vtedajsiu dobu radio, ktore sa lisilo od ostatnych..

Anonym (neregistrovaný, 91.127.105.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 91.127.105.xxx)
16.08.2007 14:57
0
0
2Palo

Trafil si klinec po hlavicke. Ja som mal tu moznost Forte pocuvat a ak mam povedat pravdu, tak naozaj ma na nom nic nezaujalo. Taka hudobna vsehochut ako ostatne regionalky. V tomto case bol zaujimavy Ragtime. Chytal som ho sice s tazkostami,ale chytal.

Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
Palo (neregistrovaný, 213.151.246.xxx)
16.08.2007 10:40
0
0
Anonym

Tak to mas ozaj len pocit:) Moje najoblubenejsie radio, bolo radio Forte v rokoch od 1996 do 2000. Tie roky su dolezite, lebo cakam tu reakcie, ze Forte bolo o nicom. Mimo tychto rokoch moze byt.

mc (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
mc (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
16.08.2007 08:57
0
0
bulgaria

Bulharske radia hraju svoju domacu hudbu velmi casto... aspon mam taky dojem z toho, co som zachytil za osem dni dovolenky... a kedze ma radia zaujimaju, preladoval som na rozne stanice, takze to nebola len jedna nahodna stanica.

LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 0.0.0.xxx)
16.08.2007 01:42
0
0
@Ikser

Napríklad bulharské rádiá (a aj jedna televízia) hrajú bulharskú hudbu len veľmi okrajovo.

Ikser (neregistrovaný, 87.197.164.xxx)
Ikser (neregistrovaný, 87.197.164.xxx)
15.08.2007 19:45
0
0

Ved to je asi normalne, ze slovenske radia hraju slovensku hudbu. Tak je to predsa vsade. Ceske radia hraju cesku hudbu, nemecke hraju nemecku hudbu, polske polsku, madarske madarsku a pod. Ved ake ine radia by mali hrat slovensku hudbu ak nie slovenske?

Anonym (neregistrovaný, 87.197.156.xxx)
Anonym (neregistrovaný, 87.197.156.xxx)
15.08.2007 15:37
0
0

Tak to ma naozaj zaujima, ake radio sa ti to pacilo, lebo mam pocit, ze ty musis ofrflat vsetko.

Počúvanosť
pondelok, 15.7.2024
1.
21,12%   - 0,33%
2.
18,92%   + 4,00%
3.
10,55%   + 4,69%
4.
9,34%   - 1,54%
5.
7,56%   + 1,82%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 15.7.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
III. - V. etapa 2024
1.
31,0%   - 0,1%
2.
22,2%   + 0,1%
3.
21,4%   - 0,1%
4.
18,7%   + 0,2%
5.
16,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, III.-V./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
28. týždeň 2024 08.07.2024 - 14.07.2024
1.
Album
Imagine Dragons
Eyes Closed
2.
Album
Artemas
I Like The Way You Kiss Me
3.
Album
Cyril
Stumblin' In
4.
Album
Dasha
Austin
5.
Album
Benson Boone
Beautiful Things
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over