Fun Radio spustilo v septembri kampaň so sloganom "Je jedno, aké rádio počúvate. Len nech je to Fun Radio,“ ktorá sa prelínala s produktovou kampaňou dvoch spojených media brandov Fun Radia a reality show TV JOJ VyVolení. Tento týždeň sa pridalo aj promo na reláciu K-Fun, v ktorom je každú sobotu hosťom vypadnutý duelant z VyVolených.
Vypadnutý VyVolený je hosťom vo Fun Radiu ešte skôr, ako sa dostane k rozhovoru do Noci Vyvolených, vlastného programu TV JOJ. Preto sa Fun Radio rozhodlo túto výhodu "prvého“ využiť a vytvorili samostatné printové vizuály, bilbordy a TV reklamu.
Spolu s nimi stále bežia aj spoty zdôrazňujúce, že moderátori Fun Radia sú zároveň moderátormi VyVolených: “Aj v tomto programe vidíte Fun Radio. Moderátori Didiana a Sajfa sú – Fun – VyVolení.”
Na začiatku novembra by sa mala pridať ešte aj kampaň v štýle Superstar.
Zdroj: Ivana Šimlovičová, Stratégie