Spolu s blížiacim sa spustením druhej série hudobnej show Superstar na STV pokračuje aj Fun Radio vo svojej kampani, v ktorej využíva vlastných moderátorov - zároveň moderátorov SuperStar. Cez využitie prepojenia svojich osobností s TV obrazovkou si buduje vlastný brand.
Po vizuáloch zdôrazňujúcich, že moderátori Fun Radia sú zároveň moderátormi VyVolených: “Aj v tomto programe vidíte Fun Radio. Moderátori Didiana a Sajfa sú – Fun - VyVolení” sa v médiách objavia vizuály s moderátorskou trojicou Superstar Adelou, Pycom a Brunom. Klipové prestrihy záberov z ich účinkovania v prvej sérii Superstar sprevádza hlas známy z fun-radiovských spotov: "Do popredných línií najúspešnejšej slovenskej show nastupuje hviezdna rota funrádia – Adela, Bruno a Pyco. Bojová jednotka Fun Radio Superstar nasadená do divočiny veľkej show, na fronte, kde hviezdy stúpajú i padajú na počkanie. Stále žiari vašim odrazom…hviezdna rota funrádia.“
Fun Radio takto využíva exkluzívne partnerstvo s najsledovanejšou show v histórii, ktoré mimochodom vyfúklo partnerovi prvej série tejto show - najpočúvanejšiemu Rádiu Expres.
Zdroj: Ivana Šimlovičová, Stratégie