menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Názory na množstvo reklamy sa líšia

| SITA

Slováci, Česi, Poliaci a Maďari majú zhruba rovnaký postoj k intenzite reklamy v časopisoch, dennej tlači, na plagátoch či billboardoch. Názor, že tejto reklamy je príliš veľa, zastáva približne tretina populácie. Podstatné rozdiely sú pri vnímaní intenzity reklamy v rozhlase. Zatiaľ čo na Slovensku a v Česku si 20 až 25 percent obyvateľov myslí, že je tejto reklamy veľa, v Poľsku je ich viac než polovica a v Maďarsku viac ako 40 percent. Ľudia sú najviac presýtení televíznou reklamou. Najvýraznejšie tento názor prezentujú obyvatelia Poľska [90%]. Viac ako polovica Slovákov je presýtená reklamou vhadzovanou do schránok, rovnaký názor prezentovali obyvatelia Poľska. V ČR tento typ reklamy nasleduje hneď za televíznou. Výrazne sa líši postoj Maďarov, ktorí jej intenzitu považujú za primeranú. Vyplýva to z reprezentatívneho prieskumu spoločnosti Taylor Nelson Sofres [TNS] Factum Praha, ktorý uskutočnila v novembri 2002 na Slovensku, v Česku, Maďarsku a v Poľsku na vzorke približne 1000 respondentov starších ako 15 rokov v každej krajine. TNS Factum Praha pokračuje v dlhodobom prieskume nezávislej českej agentúry pre výskum trhu Marktest.

pridať príspevok  Diskusia k článku: 2 príspevky

asdfasd (neregistrovaný, 213.81.238.xxx)
asdfasd (neregistrovaný, 213.81.238.xxx)
01.12.2011 11:32
0
0

Reklama privedie nakoniec vsetko na mizinu.
A dopadne to tak ze reklama bude zniet "Podte k nam my nemame reklamu"

Aktuálne články

Počúvanosť
utorok, 14.1.2025
1.
20,42%   - 0,26%
2.
18,28%   - 0,05%
3.
12,57%   + 0,09%
4.
11,24%   - 0,23%
5.
7,67%   - 0,08%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 14.1.2025
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,19%   - 0,29%
2.
12,19%   - 0,51%
3.
9,74%   + 0,08%
4.
9,22%   + 0,26%
5.
7,93%   + 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
IX. - XI. etapa 2024
1.
30,0%   + 0,1%
2.
20,4%   + 0,1%
3.
20,3%   - 0,3%
4.
18,8%   + 0,1%
5.
15,0%   - 0,1%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, IX.-XI./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
2. týždeň 2025 06.01.2025 - 12.01.2025
1.
Album
Shawn Mendes
Why Why Why
2.
Album
Alan Murin
Domov
3.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
4.
Album
Mark Ambor
Belong Together
5.
Album
David Guetta, Alphaville, Ava Max
Forever Young
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over