menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Názory na množstvo reklamy sa líšia

| SITA

Slováci, Česi, Poliaci a Maďari majú zhruba rovnaký postoj k intenzite reklamy v časopisoch, dennej tlači, na plagátoch či billboardoch. Názor, že tejto reklamy je príliš veľa, zastáva približne tretina populácie. Podstatné rozdiely sú pri vnímaní intenzity reklamy v rozhlase. Zatiaľ čo na Slovensku a v Česku si 20 až 25 percent obyvateľov myslí, že je tejto reklamy veľa, v Poľsku je ich viac než polovica a v Maďarsku viac ako 40 percent. Ľudia sú najviac presýtení televíznou reklamou. Najvýraznejšie tento názor prezentujú obyvatelia Poľska [90%]. Viac ako polovica Slovákov je presýtená reklamou vhadzovanou do schránok, rovnaký názor prezentovali obyvatelia Poľska. V ČR tento typ reklamy nasleduje hneď za televíznou. Výrazne sa líši postoj Maďarov, ktorí jej intenzitu považujú za primeranú. Vyplýva to z reprezentatívneho prieskumu spoločnosti Taylor Nelson Sofres [TNS] Factum Praha, ktorý uskutočnila v novembri 2002 na Slovensku, v Česku, Maďarsku a v Poľsku na vzorke približne 1000 respondentov starších ako 15 rokov v každej krajine. TNS Factum Praha pokračuje v dlhodobom prieskume nezávislej českej agentúry pre výskum trhu Marktest.

pridať príspevok  Diskusia k článku: 2 príspevky

asdfasd (neregistrovaný, 213.81.238.xxx)
asdfasd (neregistrovaný, 213.81.238.xxx)
01.12.2011 11:32
0
0

Reklama privedie nakoniec vsetko na mizinu.
A dopadne to tak ze reklama bude zniet "Podte k nam my nemame reklamu"

Aktuálne články

Počúvanosť
nedeľa, 24.11.2024
1.
21,36%   + 1,39%
2.
15,30%   + 1,09%
3.
14,33%   - 0,42%
4.
6,32%   - 1,74%
5.
6,16%   - 0,28%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 24.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,19%   - 0,29%
2.
12,19%   - 0,51%
3.
9,74%   + 0,08%
4.
9,22%   + 0,26%
5.
7,93%   + 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over