menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Názory na množstvo reklamy sa líšia

| SITA

Slováci, Česi, Poliaci a Maďari majú zhruba rovnaký postoj k intenzite reklamy v časopisoch, dennej tlači, na plagátoch či billboardoch. Názor, že tejto reklamy je príliš veľa, zastáva približne tretina populácie. Podstatné rozdiely sú pri vnímaní intenzity reklamy v rozhlase. Zatiaľ čo na Slovensku a v Česku si 20 až 25 percent obyvateľov myslí, že je tejto reklamy veľa, v Poľsku je ich viac než polovica a v Maďarsku viac ako 40 percent. Ľudia sú najviac presýtení televíznou reklamou. Najvýraznejšie tento názor prezentujú obyvatelia Poľska [90%]. Viac ako polovica Slovákov je presýtená reklamou vhadzovanou do schránok, rovnaký názor prezentovali obyvatelia Poľska. V ČR tento typ reklamy nasleduje hneď za televíznou. Výrazne sa líši postoj Maďarov, ktorí jej intenzitu považujú za primeranú. Vyplýva to z reprezentatívneho prieskumu spoločnosti Taylor Nelson Sofres [TNS] Factum Praha, ktorý uskutočnila v novembri 2002 na Slovensku, v Česku, Maďarsku a v Poľsku na vzorke približne 1000 respondentov starších ako 15 rokov v každej krajine. TNS Factum Praha pokračuje v dlhodobom prieskume nezávislej českej agentúry pre výskum trhu Marktest.

pridať príspevok  Diskusia k článku: 2 príspevky

asdfasd (neregistrovaný, 213.81.238.xxx)
asdfasd (neregistrovaný, 213.81.238.xxx)
01.12.2011 11:32
0
0

Reklama privedie nakoniec vsetko na mizinu.
A dopadne to tak ze reklama bude zniet "Podte k nam my nemame reklamu"

Aktuálne články

Počúvanosť
piatok, 4.4.2025
1.
21,96%   - 0,65%
2.
16,91%   + 0,81%
3.
12,08%   - 0,13%
4.
10,82%   + 0,10%
5.
7,50%   - 0,54%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 4.4.2025
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,08%   - 0,11%
2.
11,72%   - 0,47%
3.
9,70%   - 0,04%
4.
9,09%   - 0,13%
5.
7,73%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
X. - XII. etapa 2024
1.
29,9%   - 0,1%
2.
20,2%   - 0,2%
3.
19,9%   - 0,4%
4.
18,1%   - 0,7%
5.
15,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, X.-XII./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
13. týždeň 2025 24.03.2025 - 30.03.2025
1.
Album
Coldplay
We Pray
2.
Album
Kygo & Imagine Dragons
Stars Will Align
3.
Album
Myles Smith
Nice To Meet You
4.
Album
Gracie Abrams
That’s So True
5.
Album
Felix Jaehn & Shouse
Walk With Me
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over