Dlho sa v domácich mediálnych vodách rozpráva o vstupe strategického partnera do Rádia Okey, ktoré sa dlhodobo zaraďovalo do kategórie bezpohlavných rádií, keďže stanici chýbal jednoznačný formát. Dlhšie je známy záujem francúzskej mediálnej skupiny Lagardere vstúpiť práve do tohto média. Dodajme, že Lagardere operuje v 40-tich krajinách a v susednej ČR vlastní v súčasnosti najpočúvanejšiu stanicu Evropa 2 orientovanú na mladého poslucháča a veľmi populárnu Frekvence 1.
Najnovšie skupina Lagardere na Slovensku požiadala o registráciu ochrannej známky a loga Evropa 2. Stanicu s rovnakým názvom Europe 2 prevádzkujú aj v domácom Francúzsku. Je teda možné to, že značka Okey u nás zanikne a použije sa práve značka najpopulárnejšej stanice v Česku, ktorá bude tvrdo bojovať o mladého poslucháča. Rádio Okey momentálne spolupracuje na svojom naformátovaní s konzultačnou spločnosťou Coleman.