menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Prieskum MML bude častejší a na väčšej vzorke

| Median SK

Spoločnosť pre prieskum trhu, médií a verejnej mienky, MEDIAN SK prichádza v rámci realizácie projektu MML-TGI [Market & Media & Lifestyle - TGI] so zásadnými skvalitňujúcimi zmenami tohto prieskumu. Veľkosť vzorky bude od roku 2007 navýšená o 33 percent, čo znamená garantovaných 8.000 rozhovorov za rok. Súčasne prechádza na zverejňovanie výstupov 4-krát do roka.

Už dnes je MML-TGI najrozsiahlejší národný prieskum spotreby, médií a životného štýlu. Ročne sa ho zúčastní okolo 6.000 respondentov vo veku od 14 do 79 rokov, ktorí sú zodpovedne vyberaní našimi školenými anketármi, podľa presne zadaných kvótnych kritérií [vek, pohlavie, vzdelanie, VMB, kraj a v južných okresoch krajiny aj podľa národnosti]. Zber dát je kontinuálny a výsledky prieskumu boli doteraz prezentované trikrát do roka. Prieskum je realizovaný v licenčnej spolupráci s anglickou spoločnosťou BMRB International. V súčasnej dobe výskum TGI prebieha v 60 krajinách sveta.

pridať príspevok  Diskusia k článku: 6 príspevkov

LuboTS (neregistrovaný, 195.189.142.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 195.189.142.xxx)
03.01.2007 23:19
0
0

Najbližší prieskum bude zverejnený ešte štandartne vo februári a ďalší v máji, alebo už ten najbližší bude v januári? @, ak čítaš, prezraď ak môžeš.

Palo (neregistrovaný, 84.47.64.xxx)
Palo (neregistrovaný, 84.47.64.xxx)
03.01.2007 18:08
0
0

Je to nepresne, tieto prieskumy...

Spiros (neregistrovaný, 91.127.121.xxx)
Spiros (neregistrovaný, 91.127.121.xxx)
03.01.2007 17:18
0
0

to nebude castejsi prieskum na vacsej vzorke. chlapci, co ste mali z matematiky? 8 000 rozhovorov rozdelenych do 4 vln prieskumu stale znamena len 2 000 rozhovorov v jednej vlne. to znamena ziadna zmena iba castejsie oblbovanie

MMA (neregistrovaný, 62.168.109.xxx)
MMA (neregistrovaný, 62.168.109.xxx)
03.01.2007 16:13
0
0

Castejsi prieskum na vyssej vzorke zvyhodnuje male ma regionalne stanice

erik (neregistrovaný, 91.127.5.xxx)
erik (neregistrovaný, 91.127.5.xxx)
03.01.2007 13:07
0
0

aj tak je to malo respondentov na cele slovensko. Je to velmi nepresne, hlavne pre regionalne a lokalne radia. S celeho tohoto prieskumu najviac vytazia len velke a celoplosne radia. Ktore si mimochodom vediat aj ten prieskum zaplatit...

Aktuálne články

Počúvanosť
nedeľa, 24.11.2024
1.
21,36%   + 1,39%
2.
15,30%   + 1,09%
3.
14,33%   - 0,42%
4.
6,32%   - 1,74%
5.
6,16%   - 0,28%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 24.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,19%   - 0,29%
2.
12,19%   - 0,51%
3.
9,74%   + 0,08%
4.
9,22%   + 0,26%
5.
7,93%   + 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over