Spoločnosť pre prieskum trhu, médií a verejnej mienky, MEDIAN SK prichádza v rámci realizácie projektu MML-TGI [Market & Media & Lifestyle - TGI] so zásadnými skvalitňujúcimi zmenami tohto prieskumu. Veľkosť vzorky bude od roku 2007 navýšená o 33 percent, čo znamená garantovaných 8.000 rozhovorov za rok. Súčasne prechádza na zverejňovanie výstupov 4-krát do roka.
Už dnes je MML-TGI najrozsiahlejší národný prieskum spotreby, médií a životného štýlu. Ročne sa ho zúčastní okolo 6.000 respondentov vo veku od 14 do 79 rokov, ktorí sú zodpovedne vyberaní našimi školenými anketármi, podľa presne zadaných kvótnych kritérií [vek, pohlavie, vzdelanie, VMB, kraj a v južných okresoch krajiny aj podľa národnosti]. Zber dát je kontinuálny a výsledky prieskumu boli doteraz prezentované trikrát do roka. Prieskum je realizovaný v licenčnej spolupráci s anglickou spoločnosťou BMRB International. V súčasnej dobe výskum TGI prebieha v 60 krajinách sveta.