Známy slovenský moderátor [Markíza, Twist], imagemajker a manager celebrít je už druhým Slovákom, ktorý šéfuje českým médiám. Po Richardovi Rybníčkovi, ktorý prijal ponuku šéfovať dnes ešte nevysielajúcej televízii Fabio a presťahoval sa do Prahy, je Noro Mészároš už druhým našincom, ktorý velí u našich západných susedov.
Noro však vsadil na istotu! Stal sa projektovým managerom mediálného domu Radio Zlín Media, do portfolia ktorého patrí niekoľko médií: Najpočúvanejšie rádio na Zlínsku – rádio Zlín, rockové rádio RockMax a televízie Zlínsko a Slovácko.
Dá sa sedieť hneď na toľkých stoličkách? „Samozrejme nie!“ - hovorí Noro a dodáva: „Od konca mája, kedy som do mediálného domu nastúpil sa venujem prioritne najpočúvanejšiemu rádiu zlínska – Rádiu Zlín, ktoré v tomto roku dovŕši 15 rokov vysielania. Hneď po mojom nástupe som v rádiu pripravil plán dôležitých zmien, ktoré rádio absolvuje.“
Podľa Mészároša sú zmeny rozdelené do troch fáz. Prvá sa začala koncom mája a mala za cieľ rozšíriť personálne obsadenie stanice a pripraviť jestvujúcich zamestnancov na prácu v novom vysoko profesionálnom režime. Druhá fáza sa začala 21. júna, teda v prvý letný deň. Rádio zmenilo hudobný formát a začalo sa viac zameriavať na letné hitovky. Letný slogan stanice „Hrajeme letně“ zabral! „Odozva poslucháčov je skvelá! Píšu nám, kontaktujú nás a čo je veľmi pozitívne, prelaďujú si iné stanice na našu“ – povedal Mészároš. „To však nie je všetko! Na leto sme pripravili absolútne unikátny projekt. Ide o výpravnú dobrodružnú reality show Nebe, Peklo, Ráj. V českej republike sme prvou stanicou, ktorá tento formát vôbec odvysiela.“ Tretia etapa zmien bude podľa Mészároša najvýraznejšia. Odštartuje v októbri a bude znamenať úpravu hudobného formátu stanice, úplnú zmenu zvukovej grafiky, zmenu programovej štruktúry, preobsadenie moderátorov vo vysielaní a nasadenie nových hlasov do vysielania. Všetky zmeny si vyžiadajú niekoľkomiliónovú investíciu rádia. Podľa našich informácií budú zmeny zvyšujúce profesionalitu a v konečnom dôsledku aj počúvanosť, či sledovanosť nasledovať následne aj ďalších médiách patriacich do rovnakého mediálneho domu.
Zdroj: VIPmedia SK, Rádio Zlín