menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Problémy s vymáhaním koncesií narušili imidž SRo

| SITA

Problémy s vymáhaním nezaplatených koncesií narušili imidž SRo, vyplýva to z prieskumu venovaného Rádiu Slovensko a Rádiu Regina, ktorý pre Slovenský rozhlas urobila na prelome júna a júla AKO, agentúra pre psychologický výskum trhu, reklamy a médií. Ako pre agentúru SITA povedala spoluautorka výskumu Kamila Hříchová z AKO, hlavným zistením z odpovedí respondentov je, že to "rozhýbalo súčasný imidž značky rozhlasu". Veľa poslucháčov si totiž nevedelo správne zaradiť moment, keď sa začala spolupráca SRo so spoločnosťou BSP Lawyer Partners [LP], neskôr LP. "Nevedia si uvedomiť, za ktorého vedenia to bolo, poslucháči nevnímajú pred Zemkovou a po Zemkovej alebo pred Rezníkom a po Rezníkovi. Ľudia to pripisujú Slovenskému rozhlasu," povedala.

Príčiny vymáhania nezaplatených koncesií a hrozby penále si podľa Hříchovej respondenti prieskumu vysvetľujú troma spôsobmi. Najväčšia časť z nich to vníma ako vinu manažmentu SRo. Nevedia však ktorého a predpokladajú, že manažment na tom mal nejaké záujmy. Druhá, skôr menšia časť, z toho viní politikov a zlú legislatívu. Tretia, najmenšia časť, vidí problém vo výbere zlej firmy a tvrdí, že ak by to bola iná firma, tak by vymáhanie nezaplatených koncesií riadila lepšie. Poslucháči očakávali, že im rozhlas nejako pomôže. Neuvedomovali si však právne možnosti a bariéry, dodala.

Výskum robila agentúra AKO metódou Focus Groups - pripravených moderovaných skupinových diskusií. Pre Rádio Regina sa na nich zúčastnili respondenti zo Zvolena, Trenčína, Prešova a ich okolia vo veku 40 až 60 rokov. Pre Rádio Slovensko sa konal v Bratislave, Košiciach a v Banskej Bystrici vo veku 35 až 55 rokov. Respondenti mali minimálne stredoškolské vzdelanie. Polovica účastníkov prieskumu počúva SRo pravidelne a polovica ho vôbec nepočúva. Týždeň pred prieskumom však neposlucháči rozhlasu museli počúvať vybranú stanicu rozhlasu. Prieskum sledoval vnímanie imidžu SRo, dôvody jeho počúvania a nepočúvania, skúmalo sa aj vnímanie vymáhania nedoplatkov spoločnosťou LP.

Súvisiace články

pridať príspevok  Diskusia k článku: žiadny príspevok

K tomuto článku zatiaľ nie je žiadny diskusný príspevok.
Pridajte prvý príspevok!

Aktuálne články

Počúvanosť
štvrtok, 21.11.2024
1.
18,70%   + 11,00%
2.
18,31%   - 3,79%
3.
12,16%   - 1,10%
4.
11,13%   - 2,63%
5.
7,98%   - 0,81%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 21.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over