Multiregionálne Rádio Okey uvedie k 1. októbru 2007 svoje nové logo. Na jeho podporu a propagáciu nového hudobného formátu, ktorý Okey spustilo vo svojom vysielaní od 31. augusta tohto roku, štartuje aj intenzívna reklamná kampaň.
Rádio Okey zostáva pri svojom pôvodnom názve. Mení grafické prevedenie značky. „Naše nové logo, ktoré prešlo zmenami v tvare a type písma vyjadruje dynamiku, modernosť a hlavne pohodu,“ informuje výkonný riaditeľ Bohuslav Koštanský. Rádio bude i naďalej používať červenú ako korporátnu farbu.
Nové logo zaznamenajú poslucháči predovšetkým vďaka novej reklame. „Kampaň predstaví nové logo a aj nový formát rádia stálym poslucháčom. Zároveň by sme chceli osloviť aj nových poslucháčov, aby si naladili Okey,“ popisuje Radovan Ježovič, manažér marketingu. Kampaň verejnosti odkomunikuje všetky zmeny, ktoré sa v rádiu udiali a hlavne nový prvok: „Každý deň každý song iba raz“. Kreatívny koncept kampane spočíva v predstavení rádia prostredníctvom interpretov, ktorí sú svojím hudobným štýlom typickí pre Rádio Okey. Kampaň pre rádio pripravila agentúra TBWA a bude nasadená kompletným mediamixom.
Od 1. októbra 2007 Okey rozbieha aj súťaž, kde hlavnou cenou bude osobný automobil. „Ak bude poslucháč počuť vo vysielaní dve vybrané skladby za sebou, musí volať do štúdia. Prvý, kto sa dovolá, vyhráva automobil“ približuje princíp súťaže programový riaditeľ Bohuš Mäsiarčik.
Zmena loga sa dotkne aj webovej stránky www.okey.sk, ktorá bude s novou grafikou a štruktúrou uvedená do prevádzky takisto od októbra. „Stránka, ktorú sme pripravili je interaktívna. Okrem vysielania cez internet na nej poslucháči nájdu blogy moderátorov, možnosť stiahnuť si zvonenia a wallpapery aj s motívom Okey a mnoho ďalších sekcií“ vysvetľuje Radovan Ježovič.
Multiregionálne slovenské Rádio Okey, je súčasťou medzinárodnej mediálnej skupiny Lagardere, ktorá po celom svete prevádzkuje 21 rozhlasových staníc.