Rádio Okey spustilo ďalšiu vlnu komunikácie na posilnenie značky Okey. Stanica komunikuje prostredníctvom dvoch interpretov charakteristických pre Okey – Zuzany Smatanovej a Erosa Ramazzottiho. "Naše rádio prináša tu najlepšiu poprockovú hudbu, svetovú aj domácu, preto sme pre komunikáciu vybrali dve hviezdy, ktoré ju bezpochyby reprezentujú," hovorí Bob Koštanský, výkonný riaditeľ Rádia Okey.
"Kampaň prebehne s vysokou intenzitou a pozostáva z outdoorovej a printovej časti, tzn. budeme s potencionálnymi poslucháčmi komunikovať prostredníctvom kvalitných farebných magazínov a billboardov po celom Slovensku," dodáva Koštanský.
Ku začiatku kampane Rádio Okey spustilo aj novú webtránku. Návštevníci sa dozvedia všetko podstatné o Rádiu Okey a jeho aktivitách. Pripravené sú aj podcasty z Rannej show, blogy moderátorov, showbiz s filmovými a hudobnými novinkami, aktuálne informácie, ale aj hry a sekcia na sťahovanie tapiet a zvonení na mobilné telefóny.
Multiregionálne Rádio Okey patrí do mediálnej skupiny Lagardére, ktorá po celom svete prevádzkuje 23 rozhlasových staníc. Podľa najnovšieho prieskumu Market & Media & Lifestyle – TGI spoločnosti Median SK počúva Rádio Okey 266 000 poslucháčov denne.