5. januára sa objaví prvá kampaň Europy 2. Osloviť ňou chce mladých ľudí a objaví sa v televízii, printových médiách a na internete.
Stanica zatiaľ na komunikáciu s poslucháčmi masívne vyžíva Facebook. Rádio pripravuje podporu značky aj prostredníctvom podlinkových aktivít: „Zúčastňovať sa a podporovať budeme veľké akcie určené našej cieľovej skupine a našim poslucháčom. Máme pred sebou dlhú cestu, na ktorú sa veľmi tešíme a budeme bojovať o každého potencionálneho poslucháča,“ povedal Petr Vladyka, ktorý stanicu dočasne riadi. Slovenské vedenie stanice by malo byť predstavené už 11. januára.
Hlasy stanice doplnili Michal Sabo [pondelok-piatok 15-18] a Andrej Kratochvíl [sobota-nedeľa 06-12]. Do programu Afterparty, ktorý je vysielaný po Rannej šou by mala už o pár dní pribudnúť známa osobnosť. Program čaká aj rozšírenie o hitparádu a tanečnú reláciu Dance Exxtravaganza.
Vizuál prvej kampane Europy 2: