V zhruba rovnakom čase ako Fun Rádio aj najpočúvanejšie Rádio Expres spustilo kampaň zameranú na biznis klientelu. Kampaň z názvom Fakty X začala 9. februára 2010 s cieľom osloviť obchodných partnerov a zadávateľov reklamy, aby následne inzerovali práve v Rádiu Expres. Tým ponúka dôvody okrem samotnej ceny, aj najvyššie čísla. Expres je jednotkou na trhu.
"Cieľom série inzerátov v prvej vlne kampane je deklarovať zásah a efektivitu reklamy Rádia Expres. Kreatívny koncept kampane využíva prezentáciu vo forme zhromažďovania nezvratných dôkazov pri pátraní po parametroch počúvanosti Rádia Expres," uviedol Ivan Hulík, výkonný riaditeľ reklamnej agentúry MUW Saatchi & Saatchi, ktorá kampaň pre Rádio Expres pripravovala.
"Business môže byť s niekým iným zábava, my ho však myslíme vážne a pre našich klientov robíme maximum – spokojný poslucháč a úspech klienta sú pre nás tým najdôležitejším cieľom," uviedol Tomáš Halmeš, šéf promotion Rádia Expres.
Expres je dlhodobo jednotkou na trhu. Podľa 3. a 4. vlny prieskumu MML-TGI [2009] ho denne ladí 966 000 ľudí.
Vizuál inzercie: