Komerčná dvojka - Fun Rádio spustilo v týchto dňoch masívnu kampaň, ktorej cieľom je získať hlavne poslucháčov Rádia Expres. "Dopravné rádio vás nemôže zabávať," je hlavný slogan novej kampane, ktorá odštartovala na billboardoch, citylightoch, v tlači a televízii. Imidž dopravného rádia roky budoval Expres, ktorý dopravný servis vysiela každých 30 minút. Dopravu vo svojom vysielaní nezanedbateľne má aj Fun Rádio poukazujúce na to, že dopravné rádio nemôže zabávať, no vysielanie primárne stojí na iných elementoch. "Baví nás baviť vás," tak znie prezmenu hlavný slogan stále aktuálnej kampane Expresu a práve na to naráža Fun Rádio. Spomenuté varovanie, že dopravné rádio nemôže zabávať, je navyše na plagáte orámované pomarančovou farbou, charakteristickou pre Expres. Fun Rádio tak prichádza s Expresom do jasnej konfrontácie. "Cieľovka, ktorá je zaujímavá pre Funko, je z hľadiska biznisu zaujímavá aj pre nás," povedal v nedávnom rozhovore pre akademický dvojtýždenník Atteliér Ivan Antala, programový riaditeľ Rádia Expres. "Bohužiaľ, budeme sa preto navzájom vybíjať a konkurovať si podobnými produktmi, lebo z veľkej časti mierime na rovnakú cieľovku," spomenul ďalej v rozhovore. Bitka o rovnakú skupinu poslucháčov sa tak zosilňuje.
TV spoty:
Vizuál print/citylight: