menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Kultové Rádio_FM prichádza s dlhoočakávanou kampaňou

| Rádio_FM

radia.skŠtvrtý okruh Slovenského rozhlasu Rádio_FM je jediným rádiom na Slovensku, ktoré prináša poslucháčom kultovú, viac alternatívnejšiu a progresívnejšiu hudbu. Je verejnoprávnym rádiom, ktoré by sa dalo charakterizovať troma slovami: Kult, legenda a pop. Zakladá si predovšetkým na tom, aby poslucháčovi prinášalo informácie o kvalitnej hudbe, ktoré inde nenájde, aby bolo objavné, udávalo nové trendy, aby hralo hudbu, ktorá spĺňa aj kritériá náročnejšieho poslucháča. Práve pre týchto poslucháčov je Radio_FM akýmsi kultom, niečím, čo si vážia, za čo bojujú a čo uznávajú. Aj preto sa vo svojej novej kampani začalo Rádio_FM nazývať kultovým. Kampaň Nepreladím, nestíšim, nevypnem je z dielne Euro RSGC.

„Pri príprave kampane pre Radio_FM sme veľmi intenzívne spolupracovali s klientom, diskutovali o kultovosti, o hudbe, o pocite poslucháčov, o tom, ako si svoje rádio chránia a ako veľmi sú citliví na hudbu, ktorú toto rádio hrá“ hovorí Erik Reingraber, kreatívny riaditeľ a tvorca kampane. „Práve preto sme vytvorili kampaň s troma základnými vizuálmi: Nepreladím, Nestíšim a Nevypnem. Tieto tri myšlienky sú predstavené troma situáciami. Mladý dobre vyzerajúci muž, ktorý je zbitý, mladé dievča, ktoré je za svoju „vernosť“ Rádiu_FM zatvorené do väzenia, mladý muž, ktorý je zatvorený v psychiatrickej liečebni. Všetci traja „hrdinovia“ sú atakovaní za svoju absolútnu lojalitu ku Kultovému Rádiu_FM. Ani jeden z nich však nie je ochotní sa svojho rádia a svojej hudby vzdať.  Myslíme si a cítime, že toto je postoj poslucháčov eFeMka, ktorí si svoje rádio veľmi chránia, zastávajú a počúvajú výhradne len toto rádio, v nijakom prípade ho nestíšia, nepreladia, ani nevypnú.“ K printovej a billboardovej kampani patrí aj séria troch 20 sec. spotov s podmanivou hudbou kapely !!!CHK CHK CHK.

Samotnej kampani predchádzali jemné zmeny programovej štruktúry, ktorých cieľom bolo otvoriť Rádio_FM aj novým poslucháčom, no zároveň striktne prihliadať na charakter Rádia_FM a jeho poslanie. Asi mesiac sa postupne nastavovali hudobné zmeny, zaviedlo sa moderované dopoludnie od 9.00 h do 12.00 h, pričom večerné relácie zostali čisto autorské. V tejto chvíli je Rádio_FM nastavené na to fungovať a pritiahnuť si nového poslucháča, a pritom si stále zachovať svoj obsah nedotknutý a vyhovieť tak vernému poslucháčovi kultového rádia.

Rádio_FM funguje v slovenskom éteri viac ako 5 rokov, jeho cieľom bolo od začiatku udávanie trendov v hudbe a propagovanie menšinových a alternatívnych hudobných žánrov. Má svoju stálu poslucháčsku aj moderátorskú základňu, vysiela množstvo relácií venovaných špecializovaným témam. Svoju kultovosť si udržuje od svojho začiatku. Na svoju komunikáciu využíva moderné komunikačné kanály ako facebook, twitter, myspace a ako prvé rádio na Slovensku malo svoju aplikáciu pre iPod a iPhone.

TV spoty:

Printové vizuály:

Kultové Rádio_FM Kultové Rádio_FM Kultové Rádio_FM

Prehľad nosičov:

Médiá: TV (20 sec.), cinema spot, print, BB, internet

Informácie o kampani:

Názov kampane: „Kultové rádio “
Klient: Slovenský rozhlas 4 Rádio_FM
Agentúra: Euro RSCG
Kreatívny riaditeľ: Erik Reingraber
Art Director: Martin Dušánek
Copywriter: Erik Reingraber
Klientsky servis:  Júlia Čechová
Produkcia: Filmservice
Producer: Braňo Binda, Matej Juck
Réžia a kamera: Vilo Csino
Fotograf: Andrej Balco

pridať príspevok  Diskusia k článku: 2 príspevky

Martin (neregistrovaný, 95.102.191.xxx)
Martin (neregistrovaný, 95.102.191.xxx)
29.04.2010 08:09
0
0

Zaujala. Podla mna vystihuje filozofiu radia_FM. Dobra hudba v spotoch. Like! A to som len obcasny posluchac radii ako takych.

? (neregistrovaný, 178.40.122.xxx)
? (neregistrovaný, 178.40.122.xxx)
27.04.2010 12:00
0
0

výborný nápad a konečne kampaň pre _FM:) Už si ju zaslúžilo:)

Aktuálne články

Počúvanosť
štvrtok, 21.11.2024
1.
18,70%   + 11,00%
2.
18,31%   - 3,79%
3.
12,16%   - 1,10%
4.
11,13%   - 2,63%
5.
7,98%   - 0,81%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 21.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over