Slovenská Europa 2 prišla s jarnou vlnou kampane v rámci ktorej prezentuje slogan "maXXimum muziky na telo". Rovnakú kampaň bolo vidieť aj v Čechách už pred jej májovým odštartovaním na Slovensku. Vizuály vyrobila reklamná agentúra TWBA a celý mesiac bude viditeľná na billboardoch, v tlači, na internete, televízii, či na zadných sklách MHD. Potetovaná tvár chlapca a dievčaťa so spomenutým sloganom je stále slabým a nevýrazným nápadom pre novú značku na rozhlasovom trhu. Stanica mohla zvoliť zo začiatku trošku agresívnejšiu kampaň-využiť priestor v médiách, ktorého je zjavne dosť efektívnejšie a nie iba preberať nápady od susedov, kde je Evropa 2 na rozdiel od nášho trhu silnou rokmi vybudovanou značkou, ktorej sa stačí držať i takto v povedomí.
Vizuál kampane: