Reklama na prostriedkoch MHD netradične – tak by sa dal nazvať nový projekt Rádia Expres. „Našim cieľom je ľudí baviť,“ hovorí Tomáš Halmeš, šéf promotion tímu Rádia Expres a dodáva: „Chceme, aby slogan nášho rádia ‚Baví nás baviť vás‘ sa odzrkadľoval vo všetkom, čo robíme. To platí aj pre také zdanlivo menšie projekty, akým je celoplošná reklama na prostriedkoch MHD. Určite však nie je vylúčené, že sa tento koncept objaví aj na iných nosičoch.“
Špeciálne nadesignovanú električku s použitím netradičnej ilustrácie navrhla agentúra MUW Saatchi & Saatchi. Na spoluprácu si agentúra vybrala renomovaného ilustrátora Jima Skwaka z amerického designérskeho štúdia JESS3. Jim má vo svojom portfoliu ilustrácie aj pre také významné a globálne značky, ako Nike, Google, Facebook či Yahoo.
„Vedeli sme, že ide o dlhodobú komunikáciu Rádia Expres, preto sme sa rozhodli pre grafické riešenie, ktoré bude pre verejnosť zaujímavé nielen na prvé vzhliadnutie, ale aby v tejto ilustrácii ľudia nachádzali ďalšie a ďalšie odkazy a detaily, jednoducho aby sa bavili tak, ako pri počúvaní Rádia Expres“ - hovorí Branislav Mladý Senior Art Director MUW Saatchi & Saatchi. Jim Skwak so svojim tímom na ilustrácii pracoval vyše mesiaca. Ide o historicky prvú ilustráciu, ktorú tento americký ilustrátor realizoval pre slovenského zadávateľa.