Jemné Melódie chcú upozorniť na rannú show, ktorú spustili v tejto sezóne. V uplynulých dňoch rozbehli imidžovú kampaň na Príjemné ráno, kde je moderátorkou ex-hlas Fun Rádia Eva Pribylincová. Kampaň prebieha v printoch, ale aj televízii.
"Cieľom kampane je odkomunikovať kvalitnú hudbu a pozitívny štart do dňa s ranným programom Príjemné ráno. Keďže sme chceli poukázať najmä na hudbu, použili sme tú najobľúbenejšiu pesničku všetkých generácií, obrazovo sme použili milé, pestrofarebné 'ranné klipy'," povedal pre Mediálne.sk televíznom spote marketingový riaditeľ rádia Jemné Melódie Michal Hošták.
Jemné Melódie sú aktuálne bez programového riaditeľa. Kompetencie sú rozdelené medzi ďalších členov manažmentu. Pozícia programového riaditeľa je pritom pre každú stanicu kľúčová. Viac o zmenách v Jemných Melódiách ste sa mohli dočítať na našom webe. Jemné Melódie dlhodobo zápasia s poklesom počúvanosti. Vývoj počúvanosti Jemných Melódií si môžete pozrieť TU.