S programom Slovenského rozhlasu je programový riaditeľ RTVS Ľuboš Machaj spokojný, aj keď zároveň tvrdí, že aj tam je čo zlepšovať. Podľa nedávnych prieskumov počúvanosti majú všetky programové služby SRo 25-percentný podiel na trhu rozhlasových staníc na Slovensku.
Vedenie rozhlasu tak splnilo cieľ, ktorý si zadalo pred piatimi rokmi. "Je to v podstate štandard, ktorý sa dosahuje v Európe plus - mínus, samozrejme, tie verejnoprávne médiá majú určitý problém s vekovou štruktúrou. Nám sa podarilo povedzme v Rádiu Slovensko tú vekovú štruktúru omladiť asi o päť rokov." Podľa Machaja sa potvrdzuje to, čo sa hovorilo, keď od 1. januára vznikal RTVS, že pozícia Slovenského rozhlasu je ekonomicky aj programovo stabilizovaná. Spokojný je aj s vysielaním hudobného rádia venovaného najmä mladým, s Rádiom_FM. "Rádio_FM momentálne je v najlepšej kondícii za posledné obdobie, keď podľa Machaja má podiel na trhu (share) 2,6%, "čo je veľmi pozitívny výsledok na takýto typ programovej služby." Rádio Slovensko je podľa posledných prieskumov MML (národný prieskum Market & Media & Lifestyle - Target Group Index) za prvý polrok tohto roka dvojkou na trhu s 18-percentným podielom. Dobrý výsledok dosahuje aj regionálne Rádio Regina, ktoré je štvrté s podielom na trhu okolo 7%, uviedol programový šéf RTVS.
Avizoval, že mapovacia štúdia zameraná na nastavenie pomeru vysielania hudby a slova, ktorá sa pred tromi rokmi v Slovenskom rozhlase urobila po prvý raz v jeho dejinách, sa na jeseň a začiatkom budúceho roka zopakuje. Na základe jej výsledkov sa doladí súčasné vysielanie rozhlasových okruhov.
Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto obrazovky bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.