Rádio Best od začiatku roku 2012 vstupuje do novej éry svojej existencie, ktorú sprevádzajú zásadné zmeny v jeho vysielaní. Stanica dostala nové logo, zmenila sa zvuková grafika a správy.
Kultová stanica už vysiela v Bratislave, Trnave, Žiline a Banskej Bystrici a čoskoro by mali pribudnúť aj nové frekvencie v Prešove a Košiciach. Best FM svojim poslucháčom prináša aj novú internetovú stránku ako aj inovovanú facebookovskú fanpage. Vysielanie Best FM je postavené na dvoch pilieroch – dobrej hudbe a kvalitných správach. Poslucháč dostane vo vysielaní balík informácií každú polhodinu v prvej fáze od 8:00 do 16:00. Spravodajský tím rádia Best FM vedie dlhoročný novinár Richard Dírer a tvoria ho skúsení novinári Iveta Michalíková a Pavol Michalka. Spravodajstvo sa zameriava na hlavné udalosti z domova i zahraničia, jeho súčasťou sú aj informácie zo športu a počasie.
Hudobný formát Best FM je zameraný na 80-te roky s presahom na staršie hity a roky 90-te. Best FM sa vo svojom vysielaní bude zameriavať na klasické hity - českú a slovenskú hudbu nevynímajúc. Classic Hits je hitový formát s overenými štýlmi soft rock a pop music z rokov 1964 – 1994. Hudobný playlist je postavený na veľkých hitoch známych interpretov. Rádio sa chce zamerať na cieľovú skupinu poslucháčov najmä vo veku 30-49 rokov.
„Všetky novinky v Rádiu Best smerujú k tomu, aby sa stanica etablovala ako stabilný a úspešný hráč. Aj skúsenosti z ostatných európskych krajín ukazujú, že tento typ rádií má na trhu svoje jednoznačné miesto a obrovský potenciál," povedal manažér rádia Richard Dírer.
Celkovú zmenu rádia Best FM pripravovala slovenská spoločnosť Radio Format Consulting, zvukovú grafiku vytvorila renomovaná britská spoločnosť Wise Buddah. Za profesionálny chod rádia sú zodpovední projektoví manažéri Richard Dírer a Veronika Bauchová, ktorí majú dlhoročné odborné skúsenosti s prácou v médiách.