Rozhlas a televízia Slovenska pripravila nové logá rozhlasových programových služieb. Logá sú prepojené s hlavným logotypom RTVS dvojbodkou. Dvojbodka je novým identifikačným prvkom, ktorý sa bude objavovať vo všetkých logotypoch rozhlasových aj televíznych programových služieb RTVS. Logá boli pripravené interne v Centre kreatívy RTVS a ich autorom je Milan Prekop.
Farebne logá jednotlivých rozhlasových služieb voľne nadväzujú na predchádzajúce logo Slovenského rozhlasu. To znamená, že si ponechali farby, ktoré vyjadrovali jednotlivé rádiá v štvorcovom logu, ktoré Slovenský rozhlas používal niekoľko rokov.
"Postupne meníme korporátnu identitu tak, ako sa vyvíja naša spoločná verejnoprávna inštitúcia. Omladzujeme jej vizualitu, snažíme sa smerovať k jednoduchým a čistým vizuálnym prvkom. Najskôr vzniklo korporátne logo, ktoré bolo potrebné, aby zadefinovalo a podporilo nový názov. Teraz sa mení rozhlasová štruktúra v jednotlivých rádiách, preto vytvárame aj novú vizuálnu kultúru rozhlasových programových služieb a s tým súvisia aj nové logá. A nakoniec sa zmení aj vizuálny ident televíznej Jednotky a Dvojky a takisto dostanú nové logá. Na idente pracuje spoločnosť Milk. To plánujeme na marec, kedy spoločne odprezentujeme všetko spolu v imidžovej kampani, kde odznie aj náš nový claim," povedala riaditeľka Sekcie komunikácie RTVS Lucia Čarná.
Ako prvé prinieslo nové logo vždy progresívne Rádio_FM, ktoré ho použilo vo svojej kampani Big_FM a na sociálnych sieťach. Postupne pribudne Rádio Slovensko, Rádio Regina, Rádio Devín a Zelená vlna.
"V tomto roku chystá RTVS okrem imidžovej kampane aj produktové kampane pre jednotlivé programy a eventy, či už pre Jednotku, Dvojku alebo jednotlivé rozhlasové programové služby. A plánujeme ešte jednu špeciálnu celoročnú kampaň, ale zatiaľ o nej neprezradíme viac. Celkovo budeme komunikovať veľmi intenzívne, viac sa chceme sústrediť na sociálne siete a internet, to je momentálne naša prioritná úloha," dodala Lucia Čarná.