Za nárastom návštevnosti takmer všetkých slovenských internetových stránok zapojených do auditu AIMmonitor v mesiaci február je nový spôsob merania. Napriek tomu, že si vďaka novej metodike polepšili aj iné rádiá, webová stránka Fun rádia ostáva s výrazným náskokom aj naďalej na najvyššej pozícii medzi rádio webmi. Expres síce vyskočil v parametri reálnych používateľov (real users – RU) za mesiac, čiže unikátoch, stále ho však od jednotky medzi rádio webmi www.funradio.sk delí podstatný rozdiel v pracovno-denných unikátoch (61% v prospech Fun rádia), zobrazeniach (61% v prospech funradio.sk) i návštevách za mesiac (72% v prospech funradio.sk).
Spomedzi auditovaných slovenských rádií má funradio.sk prevahu aj v priemernom mesačnom čase, ktorý návštevník strávil na stránke. Za mesiac jeden unikát strávi na funradio.sk v priemere 18:34 minút, čo je v porovnaní s konkurenciou o polovicu viac (na expres.sk strávi jeden unikát iba 9:17 minút).
Tento rozdiel spôsobuje široká ponuka internetových rádií, aj vďaka ktorým sa Fun rádio teší najlepšej pozícii na webe medzi rádiami. Aktuálne robí už všetkých trinásť tematických internetových rádií na funradio.sk v ukazovatelovi ATS/mesiac cca 28 minút, pričom na expres.sk je to iba cca 12 minút.
Rozdiely pozorujeme aj v správaní unikátnych návštevníkov webov funradio.sk verzus expres.sk. V porovnaní s návštevníkmi webu Expresu je užívateľ na funradio.sk lojálnejší a aktívnejší. Na funradio.sk spraví jeden unikát 5,2 návštev za mesiac a 14,5 zobrazení. U expres.sk je to iba 3,8 návštev za mesiac a 11,2 zobrazení. Z uvedeného vyplýva, že síce počet ľudí, ktorí za mesiac prídu na expres.sk je s novou metodikou vyšší ako bola doteraz, ale nato, aby ich klient mohol zasiahnuť všetkých, musel by mať nasadenú kampaň dlhšie ako na webe Fun rádia a stále by u jedného človeka dosiahol nižší počet videní jeho reklamy ako na funradio.sk a díval by sa na ňu kratší čas.