Fun rádio Klonovač platí na všetky objednávky zadané do konca júna, s termínom realizácie kampane do konca roka 2012. Akcia sa vzťahuje na reklamné spoty, reklamné oznamy a reklamu na webe Fun rádia. Bonusový priestor je poskytovaný v rovnakej kampani a v rovnakom formáte ako objednaný priestor.
Súčasťou kampane je aj testovanie produktov. Zo všetkých objednávok zadaných počas júna, Fun rádio každý deň vyberie jedného klienta, ktorému moderátori Fun rádia otestujú produkt priamo vo vysielaní. Testovanie produktov klientov moderátormi Fun rádia, bude po skončení Fun rádio Klonovača zároveň novým komerčným prvkom Fun rádia.
„Keďže väčšina firiem nad reklamou minimálne uvažuje, ale častokrát to stroskotá na ich marketingových rozpočtoch, rozhodli sme sa vo Fun rádiu podať pomocnú ruku všetkým klientom, ktorí chcú reklamu a chcú ju mat umiestnenú efektívne," vysvetlila obchodná riaditeľka Fun rádia Miriam Kittler. „Reklama je dôležitá a častokrát štartuje príjmové procesy vo firmách. A tak tentokrát budeme vo Fun rádiu klonovať," dodáva Kittler..
B2B kampaň Fun rádio Klonovač nasadila stanica ako self-promo do vysielania a na svoj web, na vybrané internetové stránky, do spravodajskej televízie Ta3 a do printov. Fun rádio kampaň vytvorilo v spolupráci s agentúrou Zaraguza Digital.
Viac informácií o Fun rádio Klonovači na jednotke medzi rádio webmi www.funradio.sk respektíve na www.klonovac.sk.