menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

B2B kampaň Europa 2: Za málo peňazí, maxximum muziky

| Europa 2

Podľa poslednej vlny prieskumu MML-TGI agentúry Median SK dosiahla počúvanosť rádia Europa 2 historicky najvyššie čísla. Pozitívne výsledky počúvanosti prenáša rádio aj do práve štartujúcej B2B kampane.

Europa 2"Chceme nadviazať na mimoriadne úspešnú kampaň Faces, ktorá nás nie len posilnila na sociálnych sieťach, ale priniesla nám aj rekord v počúvanosti. Hodnota nášho mediálneho priestoru vďaka tomu stále rastie, no ceny inzercie sme sa rozhodli zatiaľ nezvyšovať. Reklama u nás je teda každým dňom efektívnejšia", hovorí o obchodnej strátégii Denis Roman, obchodný riaditeľ Europa 2.

"Za tie isté peniaze dosiahne klient komunikujúci v rádiu stále väčší zásah a fanúšikovia rádia môžu byť potencialnymi fanúšikmi jeho obchodných partnerov. To je príležitosť, ktorú sme dostali do kľúčových posolstiev kampane", dodáva Maroš Kemény, Strategy Director realizujúcej agentúry Creative Department.

Kampaň je nasadená vo vybraných printoch a on-line. Rádio chce potenciálnym obchodným partnerom dať návod na to, ako ešte kreatívnejšie a hlavne interaktívnejšie uchopiť rozhlasovú reklamu na Europa 2. Súčasťou je aj adresný mailing na partnerov a tzv. Audiovizitky, v ktorých moderátori jednotlivých programových blokov vtipnou formou predstavujú svoje relácie s akcentom na ich komerčné využitie. Viac informácií nájdete na webe Europy 2.

B2B kampaň Europy 2 B2B kampaň Europy 2

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: 2 príspevky

xy (neregistrovaný, 95.102.124.xxx)
xy (neregistrovaný, 95.102.124.xxx)
20.06.2012 00:47
0
0

Ten článok o E2 tu je len omylom???

xxx (neregistrovaný, 89.173.47.xxx)
xxx (neregistrovaný, 89.173.47.xxx)
19.06.2012 17:35
0
0

...Facebook a Google skončí podobne ako Yahoo. Neskrachuje, ale neštekne po nich ani pes. Veľmi odvážne tvrdenie zaznelo z úst analytika Erika Jacksona, zakladateľa investičnej spoločnosti Ironfire Capital. Svoje pochybnosti vyjadril v rešpektovanej spravodajskej televízii CNBC...

Aktuálne články

Počúvanosť
štvrtok, 21.11.2024
1.
18,70%   + 11,00%
2.
18,31%   - 3,79%
3.
12,16%   - 1,10%
4.
11,13%   - 2,63%
5.
7,98%   - 0,81%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 21.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over