Podľa poslednej vlny prieskumu MML-TGI agentúry Median SK dosiahla počúvanosť rádia Europa 2 historicky najvyššie čísla. Pozitívne výsledky počúvanosti prenáša rádio aj do práve štartujúcej B2B kampane.
"Chceme nadviazať na mimoriadne úspešnú kampaň Faces, ktorá nás nie len posilnila na sociálnych sieťach, ale priniesla nám aj rekord v počúvanosti. Hodnota nášho mediálneho priestoru vďaka tomu stále rastie, no ceny inzercie sme sa rozhodli zatiaľ nezvyšovať. Reklama u nás je teda každým dňom efektívnejšia", hovorí o obchodnej strátégii Denis Roman, obchodný riaditeľ Europa 2.
"Za tie isté peniaze dosiahne klient komunikujúci v rádiu stále väčší zásah a fanúšikovia rádia môžu byť potencialnymi fanúšikmi jeho obchodných partnerov. To je príležitosť, ktorú sme dostali do kľúčových posolstiev kampane", dodáva Maroš Kemény, Strategy Director realizujúcej agentúry Creative Department.
Kampaň je nasadená vo vybraných printoch a on-line. Rádio chce potenciálnym obchodným partnerom dať návod na to, ako ešte kreatívnejšie a hlavne interaktívnejšie uchopiť rozhlasovú reklamu na Europa 2. Súčasťou je aj adresný mailing na partnerov a tzv. Audiovizitky, v ktorých moderátori jednotlivých programových blokov vtipnou formou predstavujú svoje relácie s akcentom na ich komerčné využitie. Viac informácií nájdete na webe Europy 2.