Europa 2 je najsilnejším slovenským médiom na facebooku. Aktuálne sa “páči” viac ako 290 tísícom ľudí. Rádio systematicky viaže svoje marketingové aktivity na prepojenie éteru, tradičných médií a sociálnych sietí. Na Facebooku aj v éteri výrazne posilnilo už v prvej polovici tohto roka, počas jarnej interaktívnej kampane Faces. Historicky rekordný rast však prináša rádiu aktuálna kampaň like4money v ktorej poslucháči páčia z rádia cash 100 tisíc EUR.
Po dvoch týždňoch kampane pribudlo na fanpage viac ako 45 tisíc nových fanúšikov a v aplikácii like4money Europu 2 páčilo viac ako 60 tisíc užívateľov. Rádio sa tak dostalo medzi najsilnejšie slovenské stránky na facebooku, pričom prekonalo aj stránku showbizového kráľa Rytmusa. Viac ako 60% fanúšikov rádia tvoria mladí ľudia vo veku od 18 do 34 rokov. Najviac (43,1%) ich je z cieľovej skupiny 18 - 24 ročných.
“Predovšetkým nás tešia naše stabilne rastúce čísla počúvanosti. Sme čoraz atraktívnejší nie len v éteri, ale aj mimo neho. Dlhodobo dokážeme najefektívnejšie spomedzi všetkých médií na Slovensku osloviť mladú cieľovku na facebooku. Silu našich fanpages čoraz častejšie využívajú aj komerční klienti, ktorí chápu synergiu éteru a sociálnych sietí. Za všetkych spomeniem také brandy ako Ford, Axa, Festina, či Lidl,” hovorí Denis Roman, obchodný riaditeľ rádia Europa 2 o rastúcom komerčnom potenciáli aktivít rádia na sociálnych sieťach.