menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie
Nová obchodná jednotka na slovenskom rádiovom trhu

Nová obchodná jednotka na slovenskom rádiovom trhu

| Fun Radio , Tlačová správa
FUN MEDIA GROUP od 1. marca 2014 okrem Fun rádia exkluzívne zastupuje v predaji reklamného času už aj rádio Europa 2 a www.europa2.sk.

Klienti tak majú novú možnosť, objednať si prostredníctvom FUN MEDIA GROUP okrem reklamy vo Fun rádiu a na www.funradio.sk, aj kampaň na rádiu Europa 2 alebo na www.europa2.sk. Môžu dokonca využiť aj silu týchto dvoch médií v kombinačnej kampani, ktorá bude realizovaná tak vo Fun rádiu ako aj v rádiu Europa 2.

„Veľmi ma teší, že vytvorením možnosti skombinovať reklamnú kampaň na rádiu Europa 2 a Fun rádiu, sme vytvorili novú obchodnú jednotku na rozhlasovom trhu," hovorí obchodná riaditeľka FUN MEDIA GROUP Miriam Kittler.

„Táto kombinácia rádií prevyšuje doterajšiu jednotku na trhu - rádio Expres v podiele na trhu o viac ako 21 % (CS 14 – 54), pritom klient zaplatí za kombinačnú kampaň na Europa 2 + Fun rádiu takmer identické peniaze ako v rádiu Expres. Pre klienta to znamená, že efektívnejšie vynaloží peniaze na kampaň, pretože oslovenie tisíc poslucháčov je pre neho lacnejšie v kombinácii Fun rádio + Europa 2 ako v rádiu Expres," vysvetľuje Kittler.

Nová obchodná jednotka

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: 9 príspevkov

Darius (neregistrovaný, 95.102.25.xxx)
Darius (neregistrovaný, 95.102.25.xxx)
28.02.2014 21:24
0
0

To je definitivna rezignacia na akykolvek racionalny postoj k biznisu. Pani riaditelka, mala vzdy dar byt stredobodom pozornoti. Napriklad na odbornych konferenicach, kde sa uz neskryvane na nej bavia snad vsetci. Ak existuje spolocny menovatel retro biznis postupov na nasom trhu , tak to je pani riaditelka. Na druehej strane, nech tam len pekne je :)

.. (neregistrovaný, 195.91.4.xxx)
.. (neregistrovaný, 195.91.4.xxx)
26.02.2014 00:25
0
0

Dobre to chapem ze spocitali pocty posluchacov a tvaria sa ze to je spolocna pocuvanost? Prekryv posluchacov zabudli zohladnit lebo su hlupi alebo lebo chceli zabudnut? (z MML sa exportovat spolocne data da)

LuboTS (neregistrovaný, 82.145.216.xxx)
LuboTS (neregistrovaný, 82.145.216.xxx)
25.02.2014 11:50
0
0

Je jasné že reklamu ktorú predá Funko v E2, prinesie niečo Funku. Prinesie vo však viac aj E2 ako mala doteraz?

margi (neregistrovaný, 178.41.155.xxx)
margi (neregistrovaný, 178.41.155.xxx)
25.02.2014 09:33
0
0

No lebo tvoje znamenaju ... nezabudni sa chvalit jak ate super prvy ked ste dvaja ... ale nebavi ma to uz sa stebou dohadovat nema to vyznam ty mas vzdy pravdu ... jak
ju nenas ides sa zblaznit tak ta vtom neham papa

biscuit (neregistrovaný, 37.9.193.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 37.9.193.xxx)
24.02.2014 21:36
0
0

Gratulujem k tomu, ze sa ti ako prvemu cloveku na svete podarilo dostat IQ do minusovych hodnot :) nic viac totiz tvoje prispevky neznamenaju :)

Aktuálne články

Počúvanosť
sobota, 23.11.2024
1.
19,97%   + 1,03%
2.
14,75%   - 4,19%
3.
14,21%   + 1,19%
4.
8,06%   + 0,56%
5.
6,44%   - 4,80%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 23.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,19%   - 0,29%
2.
12,19%   - 0,51%
3.
9,74%   + 0,08%
4.
9,22%   + 0,26%
5.
7,93%   + 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
46. týždeň 2024 11.11.2024 - 17.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
3.
Album
Hozier
Too Sweet
4.
Album
Eminem
Houdini
5.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over