Zmenu majiteľa dobre rozbehnutého projektu vysvetľuje Ivan Weiss, strategický partner Rádia Anténa. „Od začiatku sme chceli vybudovať na slovenskom trhu nový koncept úspešného rádia, ktoré sa časom zaradí medzi lídrov na trhu. Prvé dva roky potvrdzujú, že sa nám podarilo vytvoriť celoplošné rádio, ktoré je svojím formátom jedinečné na slovenskom trhu, a preto má dlhodobú investorskú hodnotu. Máme správne nastavenú hudbu, zloženie moderátorského tímu a kvalitný obchodný model. Teraz rádio potrebuje silného partnera, ktorý mu umožní dosiahnuť marketingový výtlak na trhu. My sme vytvorili koncept, postavili ho na nohy a ukázali strategický smer k úspechu na slovenskom trhu. Po vytvorení a vybudovaní stabilizovaného produktu exitujeme v štádiu, v ktorom je Anténa zaujímavým projektom pre štandardných investorov. Potvrdzuje to aj fakt, že medzi ponukami v záverečných kolách rokovaní nechýbali viaceré zahraničné mediálne domy."
Budúci majiteľ Peter Korbačka považuje Rádio Anténa za biznisovo zaujímavý projekt, ktorý má budúcnosť na slovenskom rádiovom trhu: "Mám v úmysle rozvíjať značku Rádia Anténa a dosiahnuť jej potenciál na trhu z pohľadu počúvanosti aj obchodu. Slovenský mediálny trh je náročný, ale Anténa má všetky predpoklady uspieť na ňom."
Predchodcom Rádia Anténa bolo rádio Hey, ktoré hralo len slovenskú a českú hudbu. Jeho potenciál na trhu bol limitovaný a majitelia videli východisko v zmene značky a formátu rádia. V tejto situácii vstúpilo do projektu konzorcium Amani media s Ivanom Weissom, ktorý stál za stratégiou zmeny značky a formátu rádia. V spolupráci s renomovanou nemeckou spoločnosťou BCI, ktorá je lídrom na trhu formátovania rádií, pripravil koncept Rádia Anténa, ktoré bolo spustené 3. septembra 2012.
Silnými stránkami, na ktorých Anténa stavia, je prepracovaný hudobný mix, kvalitný program a unikátne projekty pre obchodných partnerov a poslucháčov.