menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie
Fun rádio plní priania poslucháčov a tí vyhlasujú: „Preladili sme na Fun rádio!“

Fun rádio plní priania poslucháčov a tí vyhlasujú: „Preladili sme na Fun rádio!“

| Fun Radio , Tlačová správa
Novú vysielaciu štruktúru Fun rádia sprevádza kampaň, ktorá predstavuje zmeny vo vysielaní. Nasadená bude primárne v online prostredí.

Fun rádio novou kampaňou plní priania poslucháčov odkazujúc na legendárne tváre rádia, programové prvky a rozmanitejší playlist. Kampaň štartuje začiatkom októbra.

Fun Rádio„Kampaň sme vystavali v dvoch líniách. Prvá línia je plnenie prianí poslucháčov. Tí sú pre nás to najcennejšie a najdôležitejšie, preto sme sa rozhodli urobiť ráznu zmenu a Fun rádio ako jediné nielen načúva, ale aj plní priania poslucháčov. Na základe tohto sme pripravili programové zmeny a budeme v tom aj naďalej pokračovať. Druhá línia je reakciou na tieto zmeny, teda línia Preladil som na Fun rádio. Veríme, že hudobné, či programové zmeny si všimnú naši poslucháči stáli, noví ako aj tí, ktorí kedysi počúvali Fun Rádio" povedal o kampani Patrik Ziman, generálny a marketingový riaditeľ Fun rádia.

Novinkou je, že prvý krát v histórii pôjde primárne o online kampaň, keďže spoty budú nasadené len do webového prostredia. Okrem spotu nasadí Fun rádio aj printové vizuály, aktivity na sociálnych sieťach a self-promo vo svojom vysielaní.

TV spot vznikol v spolupráci s agentúrou Zaraguza.

Vizitka kampane:

  • Kreatívna agentúra: ZARAGUZA
  • Creative Director: Michal Pastier, Igor Majkút
  • Copywriter: Michal Pastier
  • Art Director: Igor Majkút
  • Account: Ivana Hricová
  • Réžia TV spotu: Juraj Štepka
  • Produkcia: Fantomas Production

Julo alias Python Šarkan

Julo alias Python Šarkan

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: 13 príspevkov

PALO (neregistrovaný, 188.167.131.xxx)
PALO (neregistrovaný, 188.167.131.xxx)
04.10.2015 12:34
0
0

Tak dnesna nedelna premierova Talkshow dopadla vceku Ok, ak to pojde takto dalej, tak super :)

Werty (neregistrovaný, 66.249.93.xxx)
Werty (neregistrovaný, 66.249.93.xxx)
04.10.2015 06:50
0
0

A nemáš svojho ? Ak narážaš na spamovanie, tak pre koho chceš šetrit miesto ? Minul som papier alebo veľké data, že nemôžem písať ? Slováci ak nebudeme písať hoci aj spam, hore to nebude vypočuté !

biscuit (neregistrovaný, 212.111.8.xxx)
biscuit (neregistrovaný, 212.111.8.xxx)
03.10.2015 22:29
0
0

Ale inak sme doma vsetci zdravi, vsakze? :) ps: das mi kontakt na svojho dilera? :D

Werty (neregistrovaný, 66.249.93.xxx)
Werty (neregistrovaný, 66.249.93.xxx)
03.10.2015 18:26
0
0

@Pamätnik ten tvoj R E.M. tam nevidím !

Werty (neregistrovaný, 66.249.93.xxx)
Werty (neregistrovaný, 66.249.93.xxx)
03.10.2015 18:18
0
0

Snap! Tam bol The Power a nie Technotronic, ten bol ine dní cez deň. Neriešim, hovadina ako hovadina.

Aktuálne články

Počúvanosť
pondelok, 4.11.2024
1.
19,01%   + 1,52%
2.
18,20%   + 3,02%
3.
12,11%   + 6,98%
4.
10,80%   - 2,41%
5.
8,11%   + 0,31%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 4.11.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,90%   - 0,17%
2.
13,48%   - 0,58%
3.
9,99%   + 0,14%
4.
8,77%   + 0,25%
5.
7,42%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
4. vlna 2023 + 1. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
VII. - IX. etapa 2024
1.
30,1%   - 0,1%
2.
21,0%   - 0,2%
3.
20,9%   - 0,3%
4.
18,9%   + 0,5%
5.
15,1%   - 0,3%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, VII.-IX./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
44. týždeň 2024 28.10.2024 - 03.11.2024
1.
Album
Mark Ambor
Belong Together
2.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
3.
Album
Myles Smith
Stargazing
4.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
5.
Album
Hozier
Too Sweet
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over