Fun rádio novou kampaňou plní priania poslucháčov odkazujúc na legendárne tváre rádia, programové prvky a rozmanitejší playlist. Kampaň štartuje začiatkom októbra.
„Kampaň sme vystavali v dvoch líniách. Prvá línia je plnenie prianí poslucháčov. Tí sú pre nás to najcennejšie a najdôležitejšie, preto sme sa rozhodli urobiť ráznu zmenu a Fun rádio ako jediné nielen načúva, ale aj plní priania poslucháčov. Na základe tohto sme pripravili programové zmeny a budeme v tom aj naďalej pokračovať. Druhá línia je reakciou na tieto zmeny, teda línia Preladil som na Fun rádio. Veríme, že hudobné, či programové zmeny si všimnú naši poslucháči stáli, noví ako aj tí, ktorí kedysi počúvali Fun Rádio" povedal o kampani Patrik Ziman, generálny a marketingový riaditeľ Fun rádia.
Novinkou je, že prvý krát v histórii pôjde primárne o online kampaň, keďže spoty budú nasadené len do webového prostredia. Okrem spotu nasadí Fun rádio aj printové vizuály, aktivity na sociálnych sieťach a self-promo vo svojom vysielaní.
TV spot vznikol v spolupráci s agentúrou Zaraguza.
Vizitka kampane:
- Kreatívna agentúra: ZARAGUZA
- Creative Director: Michal Pastier, Igor Majkút
- Copywriter: Michal Pastier
- Art Director: Igor Majkút
- Account: Ivana Hricová
- Réžia TV spotu: Juraj Štepka
- Produkcia: Fantomas Production