V popredí novej imidžovej kampane Fun rádia - Slovensko počúva Fun rádio, ktorú plánuje spustiť začiatkom mája je jeho charakteristická hudba a poslucháč rádia. „Po mnohých rokoch sme konečne pochopili, čo presne chcú naši poslucháči po celom Slovensku. Učíme sa každým dňom. Veľmi dôsledne sme ich pozorovali a vnímali v rôznych situáciách počas dlhého obdobia. Pustili nás do svojho súkromia, boli sme s nimi v tých najintímnejších, ale aj najobyčajnejších chvíľach. Dnes už vieme, čo robia a ako sa cítia keď počúvajú hudbu, ktorú hráme. Robí im jednoducho dobrú náladu, a preto hráme hity, ktoré milujú. Ďakujeme Kláre zo Žiliny, Ondrejovi z Brezna, Petrovi z Komárna, Adamovi z Púchova, Dane z Nitry, Ivanovi z Košíc, Milanovi z Ružomberka, Jozefovi z Trnavy, Viktorovi z Lučenca, Martine z Trenčína, Marošovi z Námestova a Jarovi zo Senca." priblížil pozadie kampane Patrik Ziman, generálny riaditeľ Fun rádia.
V spote účinkujú známe tváre rádia – Junior, Marcel, Sajfa a Didiana, ktorí zobrazujú bežných poslucháčov a ako vyzerá claim rádia Hráme hity, ktoré milujete v ich každodennom živote. Klipy tak prebiehajú na pozadí troch hitových pesničiek, ktoré presne charakterizujú hudobné štýly Fun Rádia.
Kampaň Slovensko počúva Fun rádio bude prebiehať v online prostredí. „Nasadenie spotu do webového prostredia sa osvedčilo už pri predošlej kampani „Preladili sme na Fun rádio" a chceme touto cestou pokračovať," dodal Ziman. Tri online spoty budú dopĺňať aktivity na sociálnych sieťach a vo vysielaní rádia.
Klipy vznikli v spolupráci s agentúrou Zaraguza:
Vizitka kampane:
- Kreatívna agentúra: ZARAGUZA
- Creative Director: Michal Pastier
- Copywriter: Michal Pastier
- Art Director: Jakub Gerhardt
- Account: Ivana Hricová
- Réžia spotu: Juraj Štepka
- Produkcia: Fantomas Production