Vznik a poslanie Rádia HUMAN
Rádio HUMAN je jedinečný pôvodný slovenský projekt. Za jeho vznikom nestojí žiadna nadnárodná spoločnosť, či finančná skupina a nejde ani o prevzatý, či upravený formát zahraničnej stanice, ale o originálnu produkciu. Hlavným poslaním Rádia HUMAN je vytvorenie priestoru pre tému rodinných firiem, manažmentu, práce s ľuďmi a ďalšími oblasťami, ktoré s riadením spoločností a podnikaním úzkom súvisia.
Zameranie a obsah vysielania Rádia HUMAN
Obsahová špecifikácia nového rádia zreteľne odráža profesionálnu expertízu jeho zakladateľov, ktorými sú manželia Erika a Hubert Matwij. „Sme prvé rádio pre rodinné firmy na Slovensku. Doteraz u nás takýto formát nebol, napriek tomu, že téma rodinného podnikania si ho zaslúži,“ hovorí Erika Matwij, odborníčka na procesy riadenia, manažment, prácu s ľuďmi a špecifiká rodinného podnikania.
Vysielanie Rádia HUMAN je určené najmä profesionálom a tým, ktorí sa chcú dozvedieť viac o biznise, vzťahoch, o nástrojoch na rozvoj a efektívne riadenie, o systémoch potrebných na rast a udržanie výkonnosti podniku, vyhľadávaní talentov a bude prinášať novinky a trendy zo sveta, Európy a Slovenska v manažovaní a riadení nielen rodinných firiem. Na vyváženie odborných tém sú do programovej štruktúry rovnomerne zaradené aj oddychové formáty zo života mimo práce a množstvo dobrej hudby.
Rádio HUMAN štartuje 21. mája 2018. „Rozbiehame sa od nuly a v prvej etape budeme premiérovo vysielať každý deň dve hodinové relácie z vlastnej produkcie. Prvá hodina je manažérsky orientovaná, má slúžiť ako užitočný zdroj informácií. Druhá hodina prináša oddychovejšie témy. Čas od ôsmej do deviatej v pondelok v stredu a piatok je vyhradený relácii Manažérska kaviareň, kde budeme odpovedať aj na otázky poslucháčov. V utorok a štvrtok ju vystrieda relácia Viete, že... o zaujímavostiach z biznisu. Od deviatej každý pracovný deň vysielame profilovo a lifestylovo zamerané relácie Vizitka a Svet inšpiratívnych ľudí. Postupne budeme pridávať ďalšie relácie a témy,“ popisuje pilotnú etapu vysielania Hubert Matwij.
„V našom rádiu budú mať čo počúvať nielen majitelia firiem a podnikov, ale aj manažéri, tímlídri, obchodníci, personalisti, produkťáci, klientskí pracovníci, logisti, marketéri, právnici, či žurnalisti. Sme tu pre tých, ktorí sa chcú pozitívne naladiť a rozvíjať sa“, dopĺňa Erika Matwij.
Vznik rádia, ktoré postupne rastie z jednej myšlienky do premyslenej koncepcie, pripomína rodinné firmy. Aj tie začínajú z mála a vďaka vytrvalosti rodiny naberú rozmery veľkých projektov a pretrvajú celé generácie. V podobný osud verí aj Rádio HUMAN, ktoré užitočne a zaujímavo rozširuje slovenský mediálny priestor.