Počúvanie nenormálne dobrého rádia môže spôsobiť vážne nehody – tak znie message Europy 2, ktorý je humorným spôsobom komunikovaný na 3 kľúčových vizuáloch kampane. Vizuály zachytávajú poslucháčov pri každodenných činnostiach, pri ktorých ich rádio sprevádza. Zároveň výstražnou grafikou poukazujú na vplyv hudby, ktorá dokáže človeka odpútať od reality a dostať ho tak do nečakane nenormálnych situácií.
A presne preto Europa 2 upozorňuje, že poslucháči si rádio zapínajú na vlastné riziko.
„Aj tento rok sme sa rozhodli pre koncept, ktorý je opäť fokusovaný na poslucháča a hudbu – čiže to, čo je pre rádio najdôležitejšie. Celá idea je podaná vtipným spôsobom a veríme, že našich fanúšikov pobaví“, dodáva Eva Kinzelová, marketingová & online riaditeľka rádia Europa 2.
Komunikácia kampane bude prebiehať až do konca októbra - okrem éteru, rádiového webu europa2.sk a sociálnych sietí prebieha aj v outdoore, online a printových médiách. Aktuálne sa poslucháči môžu zapájať do súťaže, kde môžu prostredníctvom svojich fotiek rovnako ukázať, čo im spôsobuje počúvanie hudby: www.europa2.sk/e2-sutaze/navlastneriziko
Vizuály kampane:
Europa 2 je komerčnou trojkou v počúvanosti na Slovensku. Má najsilnejšiu pozíciu na sociálnych sieťach a v online priestore na trhu. Každý týždeň oslovuje 842 tisíc poslucháčov, na Instagrame má viac ako 79-tisíc followerov, na Facebooku sa momentálne nachádza viac ako 585-tisíc fanúšikov. www.europa2.sk