Na minuloročnom hlasovaní sa zúčastnilo vyše 13 600 respondentov, ktorí rozhodovali o najatraktívnejšom zamestnávateľovi spomedzi takmer 196 nominovaných spoločností. Cieľom ankety bolo priniesť reálny pohľad ľudí na Slovensku na to, ako vnímajú firmy, ich benefity a imidž. Hlasovať mohli súčasní aj bývalí zamestnanci RTVS a široká verejnosť.
RTVS získala absolútne prvenstvo v kategórií Médiá, do ktorej sa prihlásilo 18 zamestnávateľov, čo bolo najviac v doterajšej histórii ankety. „Týmto sa potvrdilo, že patríme k jedným z najväčších a najzaujímavejších zamestnávateľov v audiovizuálnej oblasti. Jednou z našich najdôležitejších priorít je nachádzanie talentov, ktorým sa snažíme vytvárať priestor na ich ďalší rozvoj a, samozrejme, si ich aj udržať,“ uviedol riaditeľ Sekcie ľudských zdrojov Václav Staškovič.
S uchádzačmi a záujemcami RTVS komunikuje prostredníctvom všetkých dostupných kanálov, vrátane sociálnych sietí. Aktívne spolupracuje so školami, pre ktoré organizuje exkurzie v televíznych a rozhlasových priestoroch. Zúčastňuje sa mnohých prednášok a súťaží, na ktorých prezentuje značku a hľadá nové talenty, čo robí i prostredníctvom absolventských prací a študentských stáží. V roku 2018 napríklad zaviedla nový systém hodnotenia zamestnancov, ktorý lepšie zohľadňuje vykonávanú prácu. Tento rok by malo na základe výbornej predchádzajúcej spolupráce s Európskou vysielacou úniou (EBU) začať fungovať regionálne centrum vzdelávania, ktoré bude určené redaktorom a spravodajcom RTVS pre lepšiu prácu v oblasti nových médií.
Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto obrazovky bez predchádzajúceho písomného súhlasu SITA a.s. a uvedených agentúr je výslovne zakázané.