Leto na Exprese bude výnimočné a začne Festivalovým víkendom.
Prvý prázdninový víkend bude Expres hrať najväčšie koncertné hity a pre poslucháčov si pripravil súťaž o vstupenky na najlepšie hudobné festivaly Pohoda, Sziget, Grape, Colours of Ostrava a Uprising.
Rádio Expres bude toto leto hľadať najväčší letný hit všetkých čias.
Každý pracovný deň sa vo vysielaní ocitneme v lete iného roku a poslucháči budú denne hlasovať za najväčší letný hit konkrétneho leta. Hneď 1. júla to bude silné leto 1996 a súboj Macareny, Spice Girls, Kelly Family, hitu Killing Me Softly a ďalších letných peciek z tohto roku. Najväčší letný hit za posledných 33 rokov bude Expres so svojimi poslucháčmi hľadať do 16. augusta, kedy odvysiela hitparádu Top33 najväčších letných hitov všetkých čias.
3000 eur za 1 sms bude v lete rozdávať Miša Vrábová.
Miška bude vysielať letnú reláciu s názvom Bohaté leto na Exprese s podtitulom „najväčšie letné hity tvojho života a možno najväčšia výhra tvojho života“. Jej vysielanie každý pracovný deň vyvrcholí obľúbenou SMS súťažou. Vysielací čas je od 13:00 do 16:00.
Expres bude cez leto priamo na Tour de France.
Športový reportér Rádia Expres, Marek Matušica, bude v júli v pätách Petra Sagana. Aj toto leto sa bude naživo hlásiť z najprestížnejších cyklistických pretekov a prinesie poslucháčom exkluzívne rozhovory z Tour de France.
Ranná šou Hemendex dostane od 1. júla nový zvukový obal „na mieru“.
„Doteraz to vždy fungovalo tak, že letná séria jinglov bola vyrobená pre rádio a určená na používanie do celého vysielania. Teraz sme to chceli urobiť inak. Zamerali sme sa iba na Hemendex a naša ranná šou tak bude mať svoj charakteristický sound, ktorý je iný ako zvyšok vysielania,“ hovorí programový riaditeľ Rádia Expres Martin Fenčák.
Úplnou novinkou vo vysielaní je piatkový hudobný špeciál KLUB 90 so začiatkom o 19:00.
„Na dve hodiny sa zrazu všetci ocitneme v diskotékovom klube 90. rokov. Nadupaný hitový tanečný playlist a v ňom jeden po druhom všetky kaleráby tej doby ako La Bouche, 2 Unlimited, Dr. Alban, Corona, Masterboy, Culture Beat, Fun Factory alebo Haddaway,“ dodáva Rasťo Bečaver – šéf hudby a moderátorov Rádia Expres.
Bauer Media Group je jedna zo svetovo najúspešnejších mediálnych korporácií. Vyše 600 našich časopisov, viac než 400 produktov digitálnych médií a viac ako 100 televíznych a rádiových staníc sa teší priazni miliónov ľudí po celom svete. Portfólio spoločnosti obsahuje aj vydavateľstvá, tlačiarne, poštové a marketingové služby či podporu predaja. Pozícia skupiny Bauer Media Group na svetovom trhu iba podčiarkuje jej vášeň pre ľudí a značky. Považujeme sa za domov pre populárne média, čo vystihuje aj naše motto "We think popular." – slogan, ktorý inšpiruje a motivuje našich zamestnancov v 16 tich krajinách sveta.