„Dôležitou zmenou je posun hlavnej popoludňajšej šou s Mišom a Táňou do času po 15. hodine. Chceme ju ešte viac vyprofilovať ako reláciu na cestu domov, preto sme jej začiatok o hodinu posunuli.“ – hovorí Martin Fenčák, programový riaditeľ Rádia Expres.
Súčasťou relácie Mišo a Táňa bude aj tretí rozšírený spravodajský blok dňa - veľké správy o 17. Po letnej prestávke sa do programovej štruktúry tradične vracia aj poludňajšia relácia „Braňo Závodský Naživo“, ktorá vstupuje už do svojej ôsmej sezóny.
Moderátorkou obľúbenej SMS hry „Počúvam Rádio Expres – 3000 eur za 1 sms“ bude od septembra Miša Vrábová, ktorej zostane letný vysielací čas 13:00 – 15:15.
„Rada robím ľudí šťastnými a presne o tom je táto hra. Cítim, ako mi tú pozitívnu energiu z výhry poslucháči vracajú naspäť.“ – hovorí Miša Vrábová.
Novinku prinesie Expres aj počas víkendových popoludní. V sobotu a v nedeľu v čase 12:00 – 16:00 ponúkne Expres dvojdňovú hitparádu Top 100 hitov, ktorá bude vždy na inú tému.
V novej vysielacej štruktúre po lete zostáva piatkový hudobný špeciál Klub 90 s najväčšími tanečnými hitmi 90. rokov. Novinkou je sobotná relácia Srdcovky s Julom Viršíkom, v ktorej budú znieť najväčšie slovenské a české hity. Vysielací čas je 16:00 – 18:00.
7 divov sveta za 7 sekúnd je názov veľkej septembrovej súťaže v rannej šou Hemendex. Štartuje už v pondelok 2.9. 2019 a na konci mesiaca jeden z poslucháčov Rádia Expres získa exkluzívny zájazd pre dve osoby za všetkými siedmimi novodobými divmi sveta súkromným lietadlom cestovnej kancelárie Bubo.
Bauer Media Group je jedna zo svetovo najúspešnejších mediálnych korporácií. Vyše 600 našich časopisov, viac než 400 produktov digitálnych médií a viac ako 100 televíznych a rádiových staníc sa teší priazni miliónov ľudí po celom svete. Portfólio spoločnosti obsahuje aj vydavateľstvá, tlačiarne, poštové a marketingové služby či podporu predaja. Pozícia skupiny Bauer Media Group na svetovom trhu iba podčiarkuje jej vášeň pre ľudí a značky. Považujeme sa za domov pre populárne média, čo vystihuje aj naše motto "We think popular." – slogan, ktorý inšpiruje a motivuje našich zamestnancov v 16 tich krajinách sveta.