„Julov návrat do éteru potešil mnoho poslucháčov, ktorí si ho pamätajú zo svojej mladosti. Ale ukázalo sa, že jeho Twentyfive si našla aj nových fanúšikov. Je to vďaka Julovmu zmyslu pre humor a tiež kvôli exkluzívnemu hudobnému výberu. Hrá skvelé pesničky a moderuje ako nikto iný. Je to jednoducho originál, ktorý sa nedá napodobniť a my sme pyšní, že máme Twentyfive v našej programovej štruktúre,“ hovorí šéf moderátorov a hudby Rádia Expres, Rasťo Bečaver.
200. časť hitparády Twentyfive s Julom Viršíkom odvysiela Rádio Expres počas jedného víkendu v sobotu aj v nedeľu od 12:00 do 20:00. O poradí 200 najväčších hitov Twentyfive rozhodnú poslucháči. Hlasovať za najväčšie hity 70-tych, 80-tych a 90-tych rokov môžu na špeciálnej microsite do piatku 27.9.2019. Výhrou je bezdrôtový reproduktor Sony.
"Veľmi ma teší, že Twentyfive na Exprese napíše onedlho už svoju 200. kapitolu. Našiel som tu perfektné ľudské i profesionálne zázemie a do rádia nechodím pracovať, ale každý týždeň znova a znova žiť svoj detský sen. Poslucháčom môžem sľúbiť, že 200. kolo bude naozaj výnimočné. Dvakrát po osem hodín za mikrofónom si spolu určite užijeme," dodáva Julo Viršík.
Špeciálnu hitparádu odvysiela Rádio Expres cez víkend 28. a 29. septembra.
Bauer Media Group je jedna zo svetovo najúspešnejších mediálnych korporácií. Vyše 600 našich časopisov, viac než 400 produktov digitálnych médií a viac ako 100 televíznych a rádiových staníc sa teší priazni miliónov ľudí po celom svete. Portfólio spoločnosti obsahuje aj vydavateľstvá, tlačiarne, poštové a marketingové služby či podporu predaja. Pozícia skupiny Bauer Media Group na svetovom trhu iba podčiarkuje jej vášeň pre ľudí a značky. Považujeme sa za domov pre populárne média, čo vystihuje aj naše motto "We think popular." – slogan, ktorý inšpiruje a motivuje našich zamestnancov v 16 tich krajinách sveta.