Ilustrovanú kampaň pripravilo Trnavské rádio vo vlastných kapacitách v spolupráci s Malina Studio. Cukrovarský komín a vodojem Emila Belluša sú v kampani prepojovacími prvkami. Za vizuálom kampane stojí trnavská rodáčka, talentovaná ilustrátorka Simona Čechová.
Sloganom „Čo je trnavské, to je dobré“ potvrdzuje Trnavské rádio svoj regionálny pozicioning.
„Bavíme poslucháčov, a zároveň im prinášame užitočný obsah. Sme moderným rádiom, ktoré sa stalo prirodzenou súčasťou regiónu,“ dodáva Vančo.
Vizuály imidžovej kampane budú v lokálnych printoch, out of home médiách a v online podobe.
Trnavské rádio je regionálna rozhlasová stanica vysielajúca z Trnavy na frekvencii 103,9 MHz. Podľa posledného prieskumu agentúry AKO, je treťou najpočúvanejšou stanicou v meste Trnava, a zároveň jednotkou v znalosti medzi obyvateľmi. Ladí ho približne 23 000 poslucháčov.