Spravodajská redakcia Rádia Expres odštartuje od 11. februára exkluzívne Predvolebné debaty Braňa Závodského s lídrami 12-tich strán, ktoré majú podľa prieskumov nad 3% a šancu dostať sa do parlamentu. Každý pracovný deň Braňo Závodský privíta v štúdiu jedného lídra politickej strany a poradie bude určené podľa preferencií z prieskumov.
„Každé voľby sú pre nás novou výzvou, a preto sa vždy snažíme priniesť niečo nové. Kým v predošlých voľbách sme pripravili špeciálne predvolebné duely, tentokrát bude Braňo Závodský čeliť politickým lídrom tvárou v tvár. Pôjde tak o priamu konfrontáciu, v ktorej sa oponent nemusí sústrediť aj na druhého protikandidáta,“ hovorí šéfredaktor spravodajstva a dopravného servisu Rádia Expres – Peter Palovič.
Druhým volebným špeciálom Rádia Expres bude Najväčšia predvolebná debata s Braňom Závodským a šéfredaktorkou Hospodárskych Novín - Marcelou Šimkovou. Uskutoční sa 24.2. v hoteli Devín a zúčastnia sa jej volební lídri politických strán kandidujúcich do parlamentu, ktoré získali viac ako 5% v rámci hornej hranice intervalu spoľahlivosti. Debatu sprostredkuje Expres vo vysielaní a obe médiá na svojich sociálnych sieťach.
Tretí špeciál je plánovaný na deň volieb. Počas volebnej noci hneď po 22:00 prinesie Rádio Expres na základe exkluzívnej dohody s televíziou Markíza výsledky exit pollu, ktorý pre Markízu pripraví agentúra Focus.
Po zatvorení volebných miestností Expres odštartuje Volebnú noc s Braňom Závodským. Spolu s hosťami, ktorými budú politológ Grigorij Mesežnikov a sociologička Iveta Radičová, bude spravodajský team sledovať priebežné výsledky volieb až do spočítania všetkých hlasov. Redaktori Rádia Expres budú priamo v centrálach politických strán, odkiaľ budú naživo prinášať reakcie na priebežné výsledky a rozhovory s politickými lídrami.
Špeciálne spravodajské vysielanie ukončí nedeľný volebný špeciál. Prvá povolebná debata s Braňom Závodským zaznie v nedeľu ráno od 8:00 do 10:00. Expres do nej pozve politikov víťazných strán, ktoré sa dostanú do parlamentu.
Bauer Media Group je jedna zo svetovo najúspešnejších mediálnych korporácií. Vyše 600 našich časopisov, viac než 400 produktov digitálnych médií a viac ako 100 televíznych a rádiových staníc sa teší priazni miliónov ľudí po celom svete. Portfólio spoločnosti obsahuje aj vydavateľstvá, tlačiarne, poštové a marketingové služby či podporu predaja. Pozícia skupiny Bauer Media Group na svetovom trhu iba podčiarkuje jej vášeň pre ľudí a značky. Považujeme sa za domov pre populárne média, čo vystihuje aj naše motto "We think popular." – slogan, ktorý inšpiruje a motivuje našich 11 500 zamestnancov v 16tich krajinách sveta.