“Formátujeme stanicu, budujeme nový tím a inovujeme rádio aj technologicky,” odpísal nám zakladateľ Dobrého rádia - Róbert Sedlák. Stanica si práve preto dala podľa neho na leto pauzu.
Pripomeňme, že Dobré rádio len nedávno získalo 9 terestriálnych frekvencií. Tie boli udelené hlavne na severe krajiny (jedinou výnimkou je nízkovýkonná Nitra), čo samé o sebe nedáva veľký zmysel pre rádio vysielajúce z Bratislavy a realisticky ani základ, na ktorom by to mohlo byť rentabilné. Samozrejme, tým, že spoločnosť prevádzkuje i weby, kde predáva reklamu, môže to zabaliť do reklamných balíkov (web+rádio), no aj tak platí spomenuté. Nakoniec weby nedávno prevádzkovalo Fun rádio a zrušilo ich.
Dobré rádio malo pôvodne ambíciu byť celoplošnou stanicou, no nezískalo dostatok frekvencií a aj dokoordinovanie zvyšku krajiny by bol beh na veľmi dlhú trať - pokojne i na roky. Otázkou by bolo, či by to obdobie prežilo s moderovaným vysielaním, lebo aj keď s deviatimi nízkovýkonnými frekvenciami, to nemôže byť rentabilný projekt.
Tým, že vysiela zatiaľ len online, tak sa dá o tom, koľko ľudí reálne Dobré rádio počúva urobiť obraz veľmi ľahko. Štatistiky streamovacieho servera ukazujú obvykle počas dňa “naladených” priemerne 20-60 zariadení, ktoré streamujú vysielanie, z toho časť bude priamo v redakcii webových portálov prevádzkovateľa. Najčastejšie je naraz online okolo 30 ľudí, a taký počet zvykol počúvať stanicu aj počas moderovaného vysielania. Pri nákladoch na moderátorov a priestory je pri týchto počtoch lacnejšie poslať ku každému poslucháčovi každý mesiac DJ-a na pár hodín domov. Nakoniec iba 665 sledovateľov na Instagrame, ktorý má stanica už relatívne dlho, tiež nie je veľká vizitka úspešnosti.