menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Trnavské rádio rastie, medziročne mu opäť stúpla počúvanosť

| Trnavské rádio
Medziročný prieskum počúvanosti opäť zrealizovala sieť regionálnych rádií - RegioMedia. Ide už o tretí rok v rade za sebou, vďaka čomu je možné zachytiť aj vývoj počúvania rádií v regióne Trnavy. Prieskum pomáha analyzovať trh na území, v ktorom ho globálne prieskumy nezachytávajú v dostatočnom rozlíšení.
Trnavské rádio rastie, medziročne mu opäť stúpla počúvanosť
zdroj: Trnavské rádio

„V spolupráci s prieskumnou agentúrou AKO sme urobili opakovaný monitoring, s identickou vzorkou, na identickom území. Ukázala nám pomerne podrobný skríning rozhlasového trhu v Trnavskom regióne, navyše vieme využiť aj kumulované dáta,” hovorí Miriam Kittler, konateľka spoločnosti RegioMedia. Kvantitatívny reprezentatívny prieskum bol realizovaný v polovici septembra tohto roku na vzorke 800 respondentov v okresoch Trnava, Hlohovec, Galanta a Piešťany. Respondenti nepoznali zadávateľa prieskumu.

Trnavské rádio si medziročne polepšilo. V spontánnej znalosti je podľa prieskumu jednotkou. Priamo v meste Trnava je na prvom mieste v znalosti s výsledkom 65,4%. Oproti predchádzajúcemu roku stúplo o 2%.  Zároveň je v meste Trnava druhou najpočúvanejšou rozhlasovou stanicou, spomedzi všetkých poslucháčov rádií ho počúva každý tretí Trnavčan.

Medziročne si Trnavské rádio polepšilo o zhruba tisícku poslucháčov. Zaujímavosťou je, že v rámci Trnavského kraja v skúmaných okresoch sa už nachádza v prvej trojke rádií v parametri spontánna znalosť. Pozná ho 78 000 ľudí.  Takmer 45% poslucháčov Trnavského rádia tvorí ekonomicky najaktívnejšia skupina poslucháčov vo veku od 26 do 45 rokov, 77% poslucháčov Trnavského rádia je vo veku od 26 do 65 rokov.

Denne alebo viackrát do týždňa ho počúva 60% poslucháčov. Počúvanosť je v Trnavskom rádiu rozložená rovnomerne do 20.00 hodiny, pričom o niečo viac, než zvyšok dňa, je počúvané popoludnie.

Trnavské rádio ladí najviac poslucháčov v aute, potvrdilo to 57% respondentov dopytovaných v prieskume. V práci a doma ho počúva zhruba 58% poslucháčov. Prevádzky, kúpaliská, či fitnes centrá pritom uviedlo menej ako 5% opýtaných.

Trnavské rádio začalo vysielať 17. novembra 2017. Na jar získalo nové frekvencie, ktoré rozšíria jeho pokrytie v rámci ďalších regiónov Trnavského kraja až po Záhorie.

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: 4 príspevky

Fox (neregistrovaný, 46.34.243.xxx)
Fox (neregistrovaný, 46.34.243.xxx)
20.10.2021 01:13
0
0

V najbližších týždňoch. 2-3. Je to na ich webe

Pp (neregistrovaný, 165.225.200.xxx)
Pp (neregistrovaný, 165.225.200.xxx)
19.10.2021 16:01
0
0

urcite vyborna sprava

PeterDX
PeterDX
19.10.2021 14:56
0
0

Držím palce!

Pettr (neregistrovaný, 84.245.121.xxx)
Pettr (neregistrovaný, 84.245.121.xxx)
19.10.2021 13:17
0
0

Kedy bude spustený vysielač v Holíči ?

Aktuálne články

Počúvanosť
piatok, 21.2.2025
1.
22,11%   - 0,91%
2.
17,86%   + 1,46%
3.
11,52%   - 0,38%
4.
10,70%   - 0,07%
5.
8,07%   - 0,13%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 21.2.2025
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,08%   - 0,11%
2.
11,72%   - 0,47%
3.
9,70%   - 0,04%
4.
9,09%   - 0,13%
5.
7,73%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
X. - XII. etapa 2024
1.
29,9%   - 0,1%
2.
20,2%   - 0,2%
3.
19,9%   - 0,4%
4.
18,1%   - 0,7%
5.
15,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, X.-XII./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
7. týždeň 2025 10.02.2025 - 16.02.2025
1.
Album
Coldplay
We Pray
2.
Album
Shawn Mendes
Why Why Why
3.
Album
Mark Ambor
Belong Together
4.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
5.
Album
David Guetta, Alphaville, Ava Max
Forever Young
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over