„V Trnavskom rádiu vzniká množstvo obsahu, chceme ho zhodnotiť aj v online priestore. Web kompletne napĺňa naše poslanie, byť kvalitným regionálnym médiom s informačným pokrytím celého Trnavského kraja. Zmenu si vyžiadal čas, starý web už nestačil na to všetko, čo v rádiu prinášame,“ hovorí Dušan Vančo, programový riaditeľ Trnavského rádia. Web vznikol v interných kapacitách v spolupráci s vývojárom Enjoy :), rádio ho pripravovalo viac ako rok. Je postavený na dizajnových základoch webu rádia Aktual, ktorý od majiteľa získalo. Poslucháči ho nájdu na tradičnej adrese www.trnavske.radio.
Nové frekvencie a nové logo
Na jar Trnavské rádio získalo nové frekvencie, ktoré pripravuje na spustenie. Chce nimi čo najefektívnejšie pokryť územie Trnavského kraja. „Veľmi intenzívne pracujeme na spustení, technológia je pripravená, štart je len otázkou príslušných povolení,“ hovorí technický riaditeľ Pavol Jurák.
Rádio v tejto súvislosti predstavilo vynovené logo, v ktorom už nepoužíva frekvenciu. Nejde o zásadnú zmenu, pripravovalo ju však dlhšie, bez ohľadu na rozšírenie pokrytia. Základná typografia je bez zmien, novinkou je jednotná farebná kombinácia tmavomodrej a tehlovo-červenej. „Emócia úsmevu v logu je fragmentom tvaru slnečných hodín na mestskej veži, ktorá je dominantou Trnavy. V ďalšej komunikácii s ním budeme pracovať aj v iných lokalitách. Úsmev nájdete v každom meste, v každej obci, stačí sa iba dobre pozrieť,“ doplnil Vančo.
Redizajn loga pripravilo Malina studio, s ktorým Trnavské rádio spolupracuje od začiatku svojho pôsobenia na trhu.
Nová ranná šou
Drobné zmeny „pod kapotou“ sa počas ostatných mesiacov diali aj vo vysielaní. Pribudlo niekoľko nových hlasov, ktoré už poslucháči registrujú z vysielania. Do spravodajského tímu prišiel Marek Kramara, ktorý predtým pôsobil v celoplošných rádiách. Nové tváre má aj Ranná šou. Sympatická Nikol Kaňuková prišla do Trnavského rádia z Mestskej televízie Trnava, Michal Jantoška ako hlavný hlas, zasa z verejnoprávneho média.
Leto plné súťaží
Trnavské rádio už spustilo letnú grafiku so sloganom „Leto také, ako kedysi“. V playlistoch pribudlo viac typických letných hitov, ktoré „leteli“ trnavským vzduchom v 90-tych rokoch. Poslucháčov poteší množstvo súťaží, ktoré budú vo vysielaní takmer denne. Každý týždeň bude rozdávať rodinné vstupy do Aquaparku, nákupné poukazy do kníkupectva Martinus, vstupenky na koncerty a elektroniku.
Horúce dni dávajú zabrať, nepôjde preto o žiadne komplikované výzvy a súťaže. Ceny bude Trnavské rádio rozdávať iba tak, za počúvanie.