Viac hudby, viac pestrosti - to je nový slogan, ktorý bude Bratislavské rádio používať. Cieľovkou je generácia X (ročníky 1965-1979), teda zrelí a dospelí ľudia, ktorí na rádiu vyrastali. Stanica bude mať výrazne komerčnejší playlist oproti predchodcovi a prinesie najväčšie svetové a česko-slovenské hity od 90-tych rokov po súčasnosť. Prioritu by malo mať spravodajstvo z hlavného mesta, aby bolo zdrojom informácií pre obyvateľov i návštevníkov. Prevádzkovateľ stanice sa nemení, mení sa len názov a formát.
Bratislavské rádio pokrýva hlavné mesto z troch vysielačov - Petržalka 97,2 MHz, Devínska Nová Ves rovnako 97,2 MHz a Dúbravka a Lamač 106,1 MHz. Prvé tri mesiace stanica nebude mať moderované vysielanie, ale využije čas na tréning moderátorov, ktorý už prebieha. Prihovoriť by sa mali poslucháčom od septembra.