Najmladšia multiregionálna rozhlasová stanica zameraná na šírenie výhradne dobrých správ, je dostupná už aj v hlavnom meste Slovenska, na frekvencii 107,0 MHz. Dobré rádio naďalej úspešne rozširuje svoje pokrytie a príchod do Bratislavy oslávi outdoorovou kampaňou aj koncertmi na nábreží Dunaja.
Hlavné mesto Slovenska sa stalo v poradí desiatou lokalitou, v ktorej je možné naladiť si najnovšie hity a len dobré správy. Dobré rádio ako nová slovenská stanica je tak opäť dostupnejšie a jeho príchod do Bratislavy znamená dôležitý míľnik v živote rádia, ktorý chystá stanica patrične so svojimi fanúšikmi, obyvateľmi a návštevníkmi mesta osláviť. „Dostupnosť v Bratislave bola pre nás prioritou už od nášho vzniku. Som nesmierne rád, že za rok a pol terestriálneho vysielania sme sa stali dôveryhodným a atraktívnym spoločníkom pre poslucháčov a spoľahlivým partnerom pre klientov. Bratislavskou frekvenciou sa posúvame ešte bližšie k nášmu cieľu stať sa jednou z najväčších rozhlasových značiek v krajine. Tešíme sa na nových poslucháčov, ktorí sa konečne dočkali dobrých správ. Mnohí z nich sa denne dopytovali spustenia a vyjadrovali nám podporu. Nesmierne si to vážime a veríme, že sa čoskoro staneme obľúbeným spoločníkom aj pre Bratislavčanov,“ hovorí Róbert Sedlák, CEO mediálneho domu Dobré médiá, pod ktorý patrí aj Dobré rádio.
Po škole či práci sprevádza poslucháčov na ceste domov dvojica Katka Andrejcová a Lukáš Turiak. (Foto: Dobré médiá)
V súčasnosti má Dobré rádio pridelených 20 frekvencií, v prevádzke je teda presná polovica. V rozširovaní pokrytia rádio pokračuje ďalej. „Sme plnohodnotná multiregionálna rozhlasová stanica, bratislavská frekvencia nám umožňuje naplno rozbehnúť naše obchodné a komerčné spolupráce. Jedinečnosť nášho spravodajstva a najrýchlejšie nasadzovanie súčasnej hudby do playlistu z nás robia relevantného a zároveň atraktívneho hráča na trhu s jedinečným a najmä novým, neopočúvaným konceptom. Poslucháčom čoskoro prinesieme zaujímavé formáty atraktívne aj pre inzerentov,“ pokračuje Katarína Tichá, obchodná riaditeľka Dobrých médií.
Spustenie bratislavskej frekvencie 107,0 MHz si Dobré rádio pripomenie bilbordovou kampaňou v hlavnom meste aj dvomi koncertmi na nábreží Dunaja. „Známi sme nielen svojím spravodajstvom, naším naratívom a prístupom, ale aj hudbou, na ktorej si dávame záležať. Sme lídrom v nasadzovaní najnovších singlov priamo do éteru. Najnovšie hity hráme ako prví a to aj v rámci slovenskej hudby. Veľmi pozorne sledujeme trendy, a preto sa tešíme z exkluzívnych spoluprác. Výsledkom jednej z nich bude koncert Ronie, Yaela a Alye už 19. a 20. mája, pri novej budove SND. Pozývame všetkých, aby prišli tento veľký deň osláviť spoločne s nami,“ dodáva Adam Bačkor, programový riaditeľ Dobrého rádia. Vstup na koncerty bude voľný, podrobnosti sa poslucháči dozvedia z vysielania Dobrého rádia a na jeho sociálnych sieťach.
Moderátori rannej šou Miška "Kicka" Kicková a Adam Bačkor zobúdzajú poslucháčov každý pracovný deň už od 5:30. (Foto: Dobré médiá)
Dobré rádio na Slovensku začalo vysielať symbolicky 17. novembra 2021 o sedemnástej hodine večer. V tom čase bola sprevádzkovaná len jedna frekvencia, a to v najstaršom slovenskom meste – v Nitre. Zakrátko však boli do plnej prevádzky spustené ďalšie vysielače. Predchodcom stanice bolo rovnomenné rádio, ktoré vysielalo na internete, no so súčasnou podobou Dobrého rádia nemá veľa spoločného. Prešlo totiž viacerými zmenami, okrem prechodu do FM pásma a úplnej technologickej prestavby zmenilo svoj hudobný formát, kompletne obmenilo moderátorské obsadenie a aj logo. Dobré rádio je súčasťou mediálneho domu Dobré médiá, ktorý patrí medzi najvýznamnejších prevádzkovateľov internetových médií na Slovensku a svoje pôsobenie teraz rozširuje aj do segmentu rádií.