menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Dobré rádio opúšťa sieť Regiomedia: Exkluzívne obchodné koncepty a 100% brand safety vieme garantovať len sami

| Dobré rádio , Tlačová správa
Najmladšia multiregionálna stanica zameraná na šírenie len dobrých správ už nie je súčasťou siete Regiomedia. Od 1. júna avizuje zmenu v obchodnom zastúpení a klientom v týchto dňoch predstavuje nové obchodné koncepty.
Dobré rádio opúšťa sieť Regiomedia: Exkluzívne obchodné koncepty a 100% brand safety vieme garantovať len sami
zdroj: Dobré médiá

Dobré rádio, ktoré prináša najnovšie hity a len dobré správy, iba pred niekoľkými dňami spustilo prevádzku svojej dlho očakávanej frekvencie 107,0 MHz v Bratislave. Spustenie nového vysielača stanica oslávila so svojimi fanúšikmi dvojdňovými koncertami na nábreží Dunaja pred novou budovou SND a chystá sa na skoré spustenie ďalších vysielačov na východnom a strednom Slovensku. 

Novinky však avizuje aj v obchodnej oblasti. K 1. júnu 2023 totiž stanica opúšťa sieť Regiomedia a obchodné zastúpenie jej poskytuje už iba materská mediálna skupina Dobré médiá.

„Dobré rádio od začiatku budujeme ako perspektívnu multiregionálnu stanicu. Z hľadiska právoplatne pridelených kmitočtov sme sa už multiregionálnou rozhlasovou stanicou stali a po spustení všetkých vysielačov, ktoré očakávame v dohľadnej dobe, bude naše vysielanie dostupné vo všetkých krajoch Slovenska. Už dnes si pritom poslucháči môžu naladiť naše vysielanie v piatich z ôsmich krajov. Členstvo v skupine lokálnych a regionálnych rádií tak už nie je v našom prípade vecne relevantné,” objasňuje obchodná riaditeľka skupiny Dobré médiá Katarína Tichá.

Druhým faktorom, ktorým Dobré rádio zdôvodňuje svoje rozhodnutie opustiť sieť regionálnych rádií, je samotná obchodná politika. Skupina Dobré médiá totiž patrí medzi najvýznamnejších prevádzkovateľov online médií na Slovensku. V online prostredí je ich vlajkovou loďou server dobrenoviny.sk, ktorý sa za rok 2022 stal ôsmim najnavštevovanejším na Slovensku. Tento rok do jej portfólia pribudlo niekoľko nových projektov a skupina avizuje rozširovanie o ďalšie weby ešte v tomto roku. „V kombinácii s Dobrým rádiom tak naši klienti využívajú silné synergické efekty, so zameraním na veľkosť zásahu a finančnú efektivitu, ktorá je na trhu multiregionálnych staníc bezkonkurenčná. V prípade našej skupiny navyše vďaka unikátnemu obsahovému konceptu len dobrých správ garantujeme 100% brand safety. Toto všetko dokážeme garantovať iba v rámci našej vlastnej skupiny. V spoločnom obchodnom zastúpení s množstvom veľmi rôznorodých prevádzkovateľov tieto benefity nedokážeme garantovať, čo by bolo na škodu samotných zadávateľov,” dopĺňa Tichá.

Ako ďalej uvádza, v týchto dňoch skupina predstavuje svojim klientom a mediálnym agentúram sériu unikátnych obchodných konceptov, do ktorých sa môžu zapojiť značky z takmer každej sféry biznisu. Vzniknú vďaka nim na mieru pripravené exkluzívne natívne spolupráce, ktorých produkciu kompletne zastrešia médiá skupiny. Prvé z nich budú realizované už počas najbližšej jesene a stretnú sa s nimi poslucháči či internetoví používatelia z celého Slovenska.

Moderátori Dobrého rádia - Luki Turiak, Michaela "Kicka" Kicková a Adam Bačkor. Zdroj: Dobré médiá
Moderátori Dobrého rádia - Luki Turiak, Michaela "Kicka" Kicková a Adam Bačkor. Zdroj: Dobré médiá

Dobré rádio vstúpilo do slovenského éteru 17. novembra 2021 na jedinej frekvencii v Nitre. Postupne rozširuje svoju sieť vysielačov a dnes má pridelených 20 frekvencií po celom území Slovenska. Vo svojom vysielaní po celý deň prináša len dobré správy, podobne ako jeho sesterský spravodajský web Dobrenoviny.sk. Ten je v prevádzke už 11 rokov, čo z neho robí najstarší mediálny projekt skupiny Dobré médiá. Do portfólia skupiny patrí tiež najnavštevovanejší slovenský hobby magazín Tojenapad.sk a skupina sa v súčasnosti rozrastá aj o ďalšie menšie médiá prevažne zo segmentu hobby a zábava. Jedinečnosťou skupiny je zameranie na pozitívny obsah, ktorý v jej médiách vytvára pre reklamných zadávateľov 100% brand safety prostredie.

Súvisiace články

Súvisiace rádiá

pridať príspevok  Diskusia k článku: 5 príspevkov

Jazz_Laco
Jazz_Laco
07.08.2023 18:56
0
0

Napríklad Jazzové Rádio tak funguje - zatiaľ. Prevádzku financuje majiteľ (Martin Valihora) zo ziskov jeho firmy....

DR by malo celkom dobré pokrytie - až na Bratislavu - keby spustili aj zvyšné vysielače. Bola by to zaujímavá sieť - ale myslím si, že Dobré Médiá si toto rádio zatiaľ podržia...

JaSomJa
JaSomJa
07.08.2023 11:12
1
0

Kým boli v Regiomedia, tak sa niekedy nejaká reklama v rádiu objavila. Teraz absolútne nič. Ani jedna jediná! A to čakali na bratislavskú frekvenciu s nádejou, že sa nájdu reklamní klienti. Akosi sa nenašli. Komerčné rádio bez jedinej reklamy existovať nemôže a raz asi príde k tomu, že Dobré Média sa budú chcieť zbaviť zložky, ktorá im nefunguje...

SUB FM
SUB FM
05.06.2023 10:47
2
1

Vyborne velmi dobry krok, pretoze Ragiomedia su zial pochovane, kedze pani majitelka je teraz v RTVS. A aj tak za tu almuznu co ponukaju.. Drzime vam palce robite to dobre, nenechajte sa odradit :)

Jazz_Laco
Jazz_Laco
01.06.2023 12:16
0
1

A si si istý, že počúvali odborníkov zo západu? Alebo len okopírovali súčasné slovenské rádiá a z každého vybrali niečo, čo sa im zapáčilo....

Na profesionálne formátovanie nemajú peniaze a ani ľudí čo to dokážu realizovať na slovensku....

A to, že opustili Regiomedia sa dalo čakať, lebo vedia ponúknuť reklamu v balíku rádio+internet a to Kittler a spol.nedokážu....

jaa
jaa
01.06.2023 11:14
2
1

Kým fungovalo len na internete dalo sa to počúvať teraz absolútne nie prepadák vyhodené peniaze to je tak keď niekto počúva odborníkov zo západu!

Aktuálne články

Počúvanosť
piatok, 20.12.2024
1.
19,24%   + 0,60%
2.
17,84%   - 0,61%
3.
17,22%   + 1,06%
4.
9,43%   - 0,80%
5.
6,77%   - 0,14%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 20.12.2024
podiel [%] celkovej počúvanosti
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,19%   - 0,29%
2.
12,19%   - 0,51%
3.
9,74%   + 0,08%
4.
9,22%   + 0,26%
5.
7,93%   + 0,23%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
2. + 3. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
IX. - XI. etapa 2024
1.
30,0%   + 0,1%
2.
20,4%   + 0,1%
3.
20,3%   - 0,3%
4.
18,8%   + 0,1%
5.
15,0%   - 0,1%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, IX.-XI./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
50. týždeň 2024 09.12.2024 - 15.12.2024
1.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
2.
Album
Mark Ambor
Belong Together
3.
Album
Disturbed
The Sound Of Silence (Cyril Remix)
4.
Album
Hozier
Too Sweet
5.
Album
Alan Murin
Domov
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over