Na konferencii vystúpia zástupcovia reklamných a výskumných agentúr, ako aj zástupcovia médií a akademickej obce, ktorí budú spoločne s hosťami diskutovať o výhodách, ale aj rizikách umelej inteligencie a o tom, ako ovplyvnila prácu v marketingu, médiách a digitálnych hrách. Konferencia ponúkne aj samostatné sekcie venované vedeckým príspevkom, v rámci ktorých budú predstavené výsledky aktuálnych výskumov a štúdií z oblasti využitia umelej inteligencie a jej súčasných aspektov.
Medzi ďalšie témy konferencie patria: umelá inteligencia a trendy v reklame a digitálnych hrách, vplyv umelej inteligencie na šírenie dezinformácií, či otázka, do akej miery nahradí umelá inteligencia ľudské zdroje v kreatívnych profesiách. „Vplyv umelej inteligencie dnes vidíme vo všetkých odvetviach, kreatívny priemysel nevynímajúc. Táto oblasť prináša so sebou množstvo výhod, ale aj rizík, o ktorých je potrebné hovoriť a ktoré je potrebné neustále skúmať. Konferencia ponúkne priestor nielen na diskusiu o týchto otázkach, ale aj možnosť výmeny medzinárodných skúseností a poznatkov,“ uviedla Ľudmila Čábyová, dekanka Fakulty masmediálnej komunikácie UCM v Trnave.
Súčasťou je aj odovzdanie ocenenia Granátové jablko významným absolventom a študentom za reprezentáciu fakulty a šírenie dobrého mena. Laureátmi tohtoročného ocenenia sú Juraj Kováč z reklamnej agentúry This is Locco a študenti Bernadetta Čaranová a Patrik Friedmann, ktorí sa podieľajú na príprave a tvorbe univerzitného časopisu Atteliér. Konferencia je spolumoderovaná pomocou umelej inteligencie.
Bližšie informácie o konferencii Marketing and Media Identity 2023:
https://mmidentity.fmk.sk