menu
predchádzajúce
nasledujúce
spustiť rotovanie
zastaviť rotovanie

Odborníci z oblasti marketingu a médií diskutujú o vplyve umelej inteligencie na kreatívny priemysel

| Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave , Tlačová správa
Dnes sa v Trnave začína medzinárodná vedecká konferencia Marketing and Media Identity. Hlavnou témou je využitie a vplyv umelej inteligencie na kreatívny priemysel a výzvy, ktoré so sebou prináša. Konferenciu organizuje Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave.
Odborníci z oblasti marketingu a médií diskutujú o vplyve umelej inteligencie na kreatívny priemysel
zdroj: Fakulta masmediálnej komunikácie, Univerzita sv. Cyrila a Metoda

Na konferencii vystúpia zástupcovia reklamných a výskumných agentúr, ako aj zástupcovia médií a akademickej obce, ktorí budú spoločne s hosťami diskutovať o výhodách, ale aj rizikách umelej inteligencie a o tom, ako ovplyvnila prácu v marketingu, médiách a digitálnych hrách. Konferencia ponúkne aj samostatné sekcie venované vedeckým príspevkom, v rámci ktorých budú predstavené výsledky aktuálnych výskumov a štúdií z oblasti využitia umelej inteligencie a jej súčasných aspektov.

Medzi ďalšie témy konferencie patria: umelá inteligencia a trendy v reklame a digitálnych hrách, vplyv umelej inteligencie na šírenie dezinformácií, či otázka, do akej miery nahradí umelá inteligencia ľudské zdroje v kreatívnych profesiách. „Vplyv umelej inteligencie dnes vidíme vo všetkých odvetviach, kreatívny priemysel nevynímajúc. Táto oblasť prináša so sebou množstvo výhod, ale aj rizík, o ktorých je potrebné hovoriť a ktoré je potrebné neustále skúmať. Konferencia ponúkne priestor nielen na diskusiu o týchto otázkach, ale aj možnosť výmeny medzinárodných skúseností a poznatkov,“ uviedla Ľudmila Čábyová, dekanka Fakulty masmediálnej komunikácie UCM v Trnave.

Súčasťou je aj odovzdanie ocenenia Granátové jablko významným absolventom a študentom za reprezentáciu fakulty a šírenie dobrého mena. Laureátmi tohtoročného ocenenia sú Juraj Kováč z reklamnej agentúry This is Locco a študenti Bernadetta Čaranová a Patrik Friedmann, ktorí sa podieľajú na príprave a tvorbe univerzitného časopisu Atteliér. Konferencia je spolumoderovaná pomocou umelej inteligencie.

Bližšie informácie o konferencii Marketing and Media Identity 2023:
https://mmidentity.fmk.sk

Súvisiace články

pridať príspevok  Diskusia k článku: žiadny príspevok

K tomuto článku zatiaľ nie je žiadny diskusný príspevok.
Pridajte prvý príspevok!

Aktuálne články

Počúvanosť
sobota, 22.2.2025
1.
22,68%   + 0,57%
2.
13,49%   - 4,37%
3.
11,38%   + 0,68%
4.
9,29%   + 1,22%
5.
6,63%   - 4,89%
Počúvanosť cez web a aplikáciu Radia.sk - 22.2.2025
podiel [%] celkovej počúvanosti
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
1.
15,08%   - 0,11%
2.
11,72%   - 0,47%
3.
9,70%   - 0,04%
4.
9,09%   - 0,13%
5.
7,73%   - 0,20%
MEDIAN SK - Market & Media & Lifestyle - TGI
3. + 4. vlna 2024 (kĺzavé dáta)
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval včera
X. - XII. etapa 2024
1.
29,9%   - 0,1%
2.
20,2%   - 0,2%
3.
19,9%   - 0,4%
4.
18,1%   - 0,7%
5.
15,0%   ± 0,0%
MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, X.-XII./2024
% populácie SR vo veku 14-79 rokov, počúval minulý týždeň
Hranosť
7. týždeň 2025 10.02.2025 - 16.02.2025
1.
Album
Coldplay
We Pray
2.
Album
Shawn Mendes
Why Why Why
3.
Album
Mark Ambor
Belong Together
4.
Album
Shaboozey
A Bar Song (Tipsy)
5.
Album
David Guetta, Alphaville, Ava Max
Forever Young
34. týždeň 2019 26.08.2019
1.
Album
Shawn Mendes & Camila Cabello
Señorita
2.
Album
Daddy Yankee & Katy Perry Feat Snow
Con Calma
3.
Album
Billie Eilish
Bad Guy
4.
Album
Lil Nas X feat. Billy Ray Cyrus
Old Town Road
5.
Album
Katy Perry
Never Really Over