„Naši reprezentanti budú vyhľadávať a zabezpečovať všetku potrebnú komunikáciu s klientom. Od návrhu kampane až po jej výrobu. Okrem spotovej kampane obe rádia ponúkajú aj bannerovú kampaň, PR články či sociálne siete pre ešte lepší zásah a synergiu celkového výsledku v prospech klienta.“ uviedol obchodný riaditeľ oboch staníc Maroš Szalay.
Klientovi tak budú vedieť pod jednou strechou poskytnúť na profesionálnej úrovni správny mediamix, nasadenie, výrobu či copywriting spotov.
„Zadávateľovi sa tak budeme vedieť venovať individuálne a pomôcť mu aj s iným službami, ktoré by si sám, ak je menší klient, nevedel zrealizovať. Napríklad výrobu bannerov, grafík ale aj textov. Štúdia v Bratislave sú zase pripravené aj na výrobu podcastov či dabingov a zákazník tak môže za prijateľné ceny mať všetko od jedného kreatívneho tvorcu.“ dodáva M. Szalay.
Ak je záujem rozšíriť rady ich obchodných zástupcov, môžete ich pokojne kontaktovať nech ste odkiaľkoľvek na pr@bestfm.sk.
Obe stanice naďalej ponúkajú priestor aj pre spoluprácu s mediálnymi či reklamnými agentúrami, ktoré zastupujú veľkých hráčov. „Týmto agentúram patrí u nás osobitná starostlivosť a sme otvorení novým výzvam, ktoré nám prinesie spustenie nových FM vysielačov či nového moderovaného vysielania na jar tohto roku.“ dodávajú z BEST FM.
Maroš Szalay do jesene minulého roku pôsobil v najrýchlejšie rastúcej cestovnej kancelárii DAKA, ktorá otvárala pobočky a zastavila sa na čísle 13 vlastných po celej SR. Popri pozícií hovorcu mal práve na starosti expanziu a budovanie obchodného teamu. Rádio SiTy mu je blízke aj z minulosti, kedy sa podieľal napríklad na výrobe relácie ShowTime s DJ Heňom, ktorá sa vysiela dodnes. Zúžitkovať chce aj obchodno produkčné zručnosti z vlastnej agentúrnej činnosti či pôsobenia v televíziách. Aktuálne tak od minulého roka zastrešuje PR a obchodné oddelenie pre obe stanice.