Inzerenti a agentúry sa musia rozhodovať, v ktorom rádiu bude vysielaná ich reklama. Jedným z ukazovateľov, ktorý ovplyvňuje tieto rozhodnutia, je CPT [cena za tisíc poslucháčov]. CPT vyjadruje náklady na oslovenie 1000 poslucháčov z určitej cieľovej skupiny. Tento ukazovateľ vyjadruje relatívne náklady na reklamnú kampaň a dáva do súvislosti vzťah ceny a zásahu reklamnej kampane.
Podľa sondáže mediálnej agentúry The Media Edge, v súčasnosti najvýhodneší reklamný priestor spomedzi veľkých rozhlasových staníc na Slovensku poskytujú Rádio Expres a prvý okruh SRo Rádio Slovensko, kde oslovíte tisícku poslucháčov za 65 Sk. Ďalšie poradie ukazuje, že tisíc poslucháčov Rádia Okey oslovíte za 95 Sk, Fun Rádia za 115 Sk a CPT v Rock FM je 130 Sk. Poradie najsilnejších hráčov uzatvára Rádio Twist, kde zasiahnete tisíc poslucháčov za 170 korún, teda náklady na reklamnú kampaň tu budú relatívne najvyššie. Výsledky si pozrite aj v tabuľke.