Život je zmena - touto témou dňa štartuje nitrianske N-Rádio nový program so všetkým, čo k nemu patrí, už od 7. februára 2005. Stanica začína využívať nové logo, ale aj nové jingle, hudobnú grafiku a obsahovo sa dostávajú do vysielania nové prvky. Táto zmena je zatiaľ najväčšia od vzniku rádia v roku 1993. Pôvodne mal nový program odštartovať už v septembri 2004, ale vzhľadom na technické problémy spojené so stavebnými prácami, ktoré súviseli s rekonštrukciou priestorov, sa projekt oneskoril. Čo nové prinesú spomenuté zmeny?
Do programu vchádzajú AGENTI 952, ktorých nájdete v uliciach Nitry počas pracovných dní od 6:00 do 18:00 hod, ale aj na iných miestach, ktoré sú pokryté signálom N-Rádia. Ich úlohou je vytvoriť spojenie ulica - vysielanie. Ľudia, ktorých oslovia sa budú vyjadrovať k téme dňa, zapájať sa do súťaží a podobne. Ďaľšou úlohou agentov bude pohybovať sa po meste a podávať 2-krát do hodiny aktuálne informácie z dopravy.
Nová koncepcia spravodajstva má za úlohu prinášať čo najväčšie množstvo regionálnych informácií. Okrem Nitry nebudú chýbať mestá Topoľčany, Nové Zámky, Levice, Zlaté Moravce, Šaľa, Komárno ale aj ďaľšie mestá, ktoré pokrýva N-Rádio svojim signálom.
Programová štruktúra, ktorá zostáva nemenná, bude mať nový obsah. Náplň vysielania bude zameraná na cieľovú skupinu 25-45, k čomu je prispôsobená hudba, spravodajstvo, aj zábava. Mimo drobných súťaží sa môžu poslucháči tešiť na Súťaž mesiaca o leteckú dovolenku v Egypte pre dve osoby s CK Hechter.
Novú tvár dostáva aj webstránka www.nradio.sk. Prišlo ku zmene grafiky, sms novinky nahradila sms brána s číslom 7773. N-Rádio pripravuje znovu vysielanie cez internet. Zatiaľ však je potrebné vyriešiť problém pripojenie rádia cez optický kábel do siete Satro. Zámerom je prenášať okrem zvuku aj obraz.
Zmeny, ktorými prechádza v týchto dňoch N-Rádio sú logickým vyústením snahy zohrávať na trhu stále stabilnú pozíciu. Konkurenciu, nech je akákoľvek, vedenie stanice ju vníma ako impulz na skvalitnenie práce, programu, z čoho by mal mať maximálny úžitok,mimo zadávateľov reklám, hlavne poslucháč.